Thursday, March 29, 2012

Menaga di malam hari

Posted by makcik rehan KJB at 9:39 AM
Assalamualaikum WBT

Jam dah pukul 10 malam. Aku baru teringat nak tanya pasal keja skolah.
Pasalnya aku ralit melukih (ai ada ketagihan baru u olls).
Aku jeling dengan ekor mata tengok dia mengkaler sebelah tangan sambil kepala lentok atas sofa.
Mata semestinya merenung tajam-tajam ke tibi.

Menyirap darah puteri banjar melihatnyaaaa.....!


















Bila aku mengamuk tanya kenapa kaler camni : SEBAB SAYA NAK CEPAT SIAP.
Ringkas dan padat jawapan diberi. Malangnya itu bukan jawapan yang aku nak.

Terus aku lempor game lukih-lukih letak tepi.
seret dia pi buat keja skolah kat meja.
kaler pensel aku beli berkoyan-koyan tah mana pegi.
buleh dia taram kaler biru kat gajah, ikan, pokok, kolam... semualah biru!























Muka rebel kena paksa kaler semula bagi elok.
























Adik mana buleh kalah. Mesti nak sibuk kaler jugak :p























Tenyeh sepenuh hati!








4 comments:

mama iris on March 29, 2012 at 10:34 AM said...

waahhh adeban.....skrg main drawsomething ehh???

Me on March 29, 2012 at 11:13 AM said...

apakah yang ekau lukih hingga asikkkkkkkkk sgt itu???

Alin Marlini on March 29, 2012 at 1:56 PM said...

mesti giler drawing kat iphone ek..hehehehe

Kamariah Awang on March 29, 2012 at 11:48 PM said...

Bebudak ni mencabar had laju mama dia! Hehehe....

ShareThis