Friday, March 30, 2012

Model yang terpaling ibuk mitholi

Posted by makcik rehan KJB at 8:25 AM
Assalamualaikum WBT


Kalau shooting macam dolu-dolu yang pakai pilem gulung tu kan
mau habih 8 gulung pilem baru dapat snap gambo 3 helai baju kannns...
Maka tak pasal-pasal, rega baju 50 hengget akak kena up jadi 170 hengget! 


Take 1
























Take 2



 Take 3



Bertabah jerla akak dengan hanak-hanak ni tau,
terpaksala memitholikan diri... padehal kalau ikut hati
toinggg dah melanting akak jentik depa ni :))


Lalu kesudahannya.... Lacey si patum tadak kepala jugak yang glamer!
























Ini adalah entry serampang dua mata.
tak kan tak paham lagi... akak nak suruh hangpa beli baju KJB weii! :))

Abam Aril tengok gambo bini menggedik nak jadi model, terus bagi sedas kat bini :
Patutla tak pernah nak kuruih, dok jaga badan nak jadi model baju besaq rupanya!

Sabauuuuu  je hakak!!



4 comments:

littlehumblelynn on March 30, 2012 at 8:46 AM said...

rehan

siot abam aril ko...

ttp vogue gitu !!

Me on March 30, 2012 at 9:00 AM said...

hahahhaha... tega abam aril mengatakan sedemikian.... kecik atiii..

SYANI on March 30, 2012 at 10:54 AM said...

Kat mana ko ber fofoshoot ni.???.hehehe..

Alin Marlini on March 30, 2012 at 2:17 PM said...

hehehe..comel baju + orangnya

ShareThis