Wednesday, April 25, 2012

Dana D

Posted by makcik rehan KJB at 8:49 AM
Assalamualaikum WBT

Updated :
Moonlight : Booked for Nur
Starlet : Booked for Nur
Sunshine : Available

Ke arah merealisasikan impian memiliki DSLR
maka haruslah Akak mengumpul dana mulai sekarang
caras habih masa tido, masa fesbuk, masa mandi lulur...

Lepasni jangan cari Akak di fesbuk lagi, carilah Akak dalam studio. Puiiii!
Sikit hari lagi akak dah buleh bukak butik
sampai kebas jejari dompot Akak dok kelebek ropol kain kau tahu
tu pon ada jugak yang speku akak dok bercengkerama dgn Tok Laki yang baru balik OS
Choiiiiiii lah sangattt!!

Semalam, dari pagi sampai tengah malam buta Akak hadap mesin jahit gegar tu
maka akhirnya dapatlah 3 helai skirt ropol 2 lapis ini
Sob... sob... sob... (skrip sedih - strategi pemasaran) silalah membeli...
Kalau kamuorang tak beli, abihla kucar-kacir kelorga Akak dikkk....
Laki Akak, Asrap dengan Mencah kena pakai skirt ni sorang satu!
(Akak tak buleh pakai, tak muat nok!)






Skirtni cukup lebar untuk budak umo 5 - 9 tawon
Kalau budak yang dah besar sikit, sila gayakan bersama legging agar kelihatan manis dan sopan
Kalau depa twirl macam Juhi Chawla menari tu, skirtni akan kembang molek macam payung gittew
(Aci lagi yang menjadi contoh, apekah!)

Material : 100% high quality bellaboo cotton (insyaAllah tidak luntur)
Measurement : Waist 60cm, Length 43cm, Width 230cm
Age : 5 - 9 years old
Price :  RM35 sahaja





































Kalau you olls ada gathering kanns,
sila mempakaikan anak-anak you olls skirt begini bersama sepupu-sepapatnya
Lepastu saksikan mereka berpusing-pusing macam Angelina Ballerina di tengah padang
Harus setiap Makcik kat padang datang tanya mana you olls beli skirt tersangat chantek ni
Muahahahaha....

Email me if you want a skirt like this
I have a pile of fabric combo for you to choose from :)




2 comments:

anis on April 25, 2012 at 4:28 PM said...

kalau budak yg agak tinggi, kurus umur 11 tahun buleh pakai tak?...ini untuk anak sedara...

makcikrehan KJB on April 25, 2012 at 4:55 PM said...

Yes boleh. skirt ni memang labuh sikit. itu saya pakaikan kat patung dewasa tu :)

ShareThis