Friday, April 6, 2012

Pengisian 4 jam

Posted by makcikrehan KJB at 3:35 PM
Assalamualaikum WBT

Projek kain perca, lintang pukang jahitan akak
Pedulikkkk! Janji dapat lepas gian tekan pedal mesin :))






Antara lut dengan tidak je mesin jahit akak nak jahit benda tebal laguni
bukanlah tebal sangat pon, lapik fiber selapis saja
kain pon cotton nipis saja...
ni kalau nak buat beg, nampak gaya kena beli mesin kuasa kuda macam Kak Ngah jugak ler ni :))

Jarum peniti kepala warna warni tu dah lama akak mengidam
haritu jumpa kat Daiso last pack. Ada 12 batang je kot kalau tak silap
Lima hengget pon lima hengget la... janji stylo kannss
Padehal lima hengget tu buleh dapat sebekas jarum peniti kepala besi tu


.
..
...
....
.....
......

Tanak kalah hokayyyy!





4 comments:

littlehumblelynn on April 6, 2012 at 5:23 PM said...

Jarum peniti yg wat vogue tuh :-D

kakngah on April 6, 2012 at 5:32 PM said...

kagom aku nok.
tak sesia ko pos serap g sekolah....

kalo rembat mesen kuasa kuda, agak2 kene tunggang tak ngan anak2 hang???

VEE on April 7, 2012 at 6:26 PM said...

As salam..salam perkenalan..saya suka baca blog ni..keep on writing..take care ;)

Me on April 9, 2012 at 8:59 AM said...

4 jam yg berhasil kekdahnya....

ShareThis