Tuesday, April 24, 2012

Pesanan landlord

Posted by makcik rehan KJB at 8:34 AM
Assalamualaikum WBT


Salam 1 melesya! (rujuk gambarajah)










Akak is bizi menjahit kain perca
kain perca akak ada 8 guni kau tahu?
Itu baru citer kain perca, belum kain tak perca!














Come back soon for another temberang.
At the mean time, sila mentelaah temberang yang lepas-lepas
Asteruk dok ulang tayang drama 18 kali sehari kau buleh jegil kaanns,
Tak kan blog retis hawt macam akak kau tak buleh scroll turun naik sampai petang
kata pembaca tegarrrrr.... ayuh buktikan!

:))






8 comments:

TopsyTurvyMum on April 24, 2012 at 8:40 AM said...

motip gambo aci tengah menjahit?
ko ketandusan gambarajahkah?

makcik rehan KJB on April 24, 2012 at 8:42 AM said...

salam satu melesya kaka!

Me on April 24, 2012 at 8:45 AM said...

hehehe... MR nak jadi klon TTM lah.. kalau TTM asal ambil gambo je ada aci terselit.. MR lps nie asal kuar N3 je ada gambo aci.. boleh giteww...
MR kain perca ekau bykkan.. buatkan eden selimut.. marhaen katanya.. selimut dr kain perca pun JADILAAA

makcik rehan KJB on April 24, 2012 at 8:51 AM said...

sungguh kau nak kerul? ha nanti aku cantum2 mana yg ada ni. aku pon pelik, menjahit tak setara mana, tapi kain perca aku kemain banyak! kerrr... akuni dok potong2 kain tak perca jadikan kain perca ekk? wakakakakak

Kuazue Mohamad on April 24, 2012 at 8:52 AM said...

mr... byk yer kain perca.. bak mai seguni...serius nie.. ko nyer perca kain cotton kan... klu ok.. pm me kat fb.. azuriyah mohamad

Me on April 24, 2012 at 8:54 AM said...

i always SERIUSSSSSSSSS ;)

MsAjai on April 24, 2012 at 10:01 AM said...

Tak paham aku pesal gambar aci tuh ada lam belog retiss hawt melesia...:)

littlehumblelynn on April 24, 2012 at 3:43 PM said...

aci pun aci ler..janji ada gambor!!

sila buat kain saprah buat aku..heheheh...

ShareThis