Tuesday, April 10, 2012

Sorat untuk Abam dan Asyraf

Posted by makcikrehan KJB at 8:42 AM
Assalamualaikum WBT



Asyraf,
Sorry tau, Mama asek naik angin dengan awak
Mama bukan nak marah awak sangat,
tapi Mama hangin kat Abah awak je (tataula apa salah Abah awak haha)
Entah bila rebel Mama ni nak hilang
Mama janji untuk tidak menaiki angin lagi untuk 2 minggu seterusnya :)


 



























Abam,
Tima kaseh kerana melayan kemeroyanan saya di tengah malam
Saya kan PMS mengalahkan anak dara sunti umo 12 tawon  :))
*walaupon akhirnya saya cuma dengar sora awak berdengkur dekat sekaip!
Saya kan tiada talian hayat lain untuk melampiaskan seteress
*now i know that Allah loves me, and He wants me to turn to Him

Seminggu pertama saya okay lagi.
Masuk minggu kedua, kanak-kanak mula tidak memberikan kerjasama
*padan muka, gatai sangat hantaq anak pi skolah :(
Semoga 2 minggu ini cepat berlalu
Dan berlalu bersama episod yang manis-manis

Comeback soon dear husband.
And we can get back to our domestic routine... take turns cebok berak anak! :))




 
Apa yang akak hangin sangat kat Abah depa?

.
..
...
....
.....
......

Akak hangin laaa... pasai pi sana tak bawak akak
sia-sia akak ada BUKU MERAH tawww :))



6 comments:

kakngah on April 10, 2012 at 8:51 AM said...

buku merah = buku check up org bunting.

yeay!!! serap nak jadi abang!

littlehumblelynn on April 10, 2012 at 8:55 AM said...

alolololo

sian busyuk2

meh sini nak belanja aiskrim 1..kita beli MAGNUM sudah ok..

nanti abam aril balik bawak sutera jepun 1..buat penawar hati yang lara..
kesian rehan ;)

Adrina Adi on April 10, 2012 at 9:17 AM said...

abam ko pi mana rehan?

Me on April 10, 2012 at 9:30 AM said...

wah.. sorat chenta terbuka utk abam aril... ekau udah 'meroyan' kat abam aril ekau yeee.. sabar lagi 2 minggu je.. nanti berkodi-kodi ekau dpt kain sutera... jgn lupa utk jual murah2 sudah.. hahahhahaha

SYANI on April 10, 2012 at 9:44 AM said...

Isteri gersang memeng cenggitu. Tu la aku cakap suh ikut abam aril takmo... Kan dah kesunyian..heheheh

Alin Marlini on April 10, 2012 at 2:01 PM said...

patutlah meroyan..tak dpt ikut..hehehehe

ShareThis