Wednesday, April 4, 2012

Suits

Posted by makcik rehan KJB at 8:49 AM
Assalamualaikum WBT


Lama dah akak tak ketagih citer omputeh kan?

Dulu akak ketagih Glee, DPH, sitcom, reality show etc kat Starworld
pastu bila anak nak skolah, bini dompot benti keja dan bil asteruk mula menaik,
Abam Aril pi potong semua hiburan sensasi, tinggal katun dengan sport saja kat asteruk tu
Sejak tu dunia hiburan internesyonel akak terus mandom...

Sejak 2-3 harini, akak dapat ketagihan baru tau
Akak tengah ketagih nonton drama-drama kat DIVA Universal
sangatla sesuwei untuk akak yang very the diva divom ni kanns
malam tadi sampai menangis-nangis la Si Mencah Manhattan tu nak tengok katun dia hahaha


 






































Separuh jiwa akak adalah loyer (lah sangattt) kau tahu?
sebab tu akak memang minat giler tengok citer pasal loyer-loyer nih
loyer buruk? Aku tampo kanggg! :))

Bila ntah drama tibi kat melesya mamfoo berdiri sama kacak macam drama omputeh eh
blaja-blaja la buat sekerip mantop sikit, biar nampak gagah gitu
pelakon berkarisma rasanya dah ramai dah
salah sorangnya pastinya poojaan hati hakak zel korang tulah
Mat Haron Mustapha Bin Mat Aziz Mustapha :))

Zel, lama dah aku tak menyusahkan idop ko kannns...
Bakokan aku season 1 eh :))






6 comments:

Kamalia on April 4, 2012 at 9:31 AM said...

wei,semalam aku nmpk ko post ni kat fb..best ke beb?kalu bab cite loyer ni aku laki binik suka sesangat..harus donlod dari torrent
*kami ketandusan series lepas ni..house,desperate h/wives, greys anatomy dah nak habis ni,tinggal dalam 3 episode ja lagi..huhu*
p/s..apa tv series yg best lagi..rekomen kat aku skit..

Me on April 4, 2012 at 9:51 AM said...

suit pun best.. the firm pun best.. teh firm pasal dua2 nie pasal lawyer.. tapi the firm sgt complecated... sila layan yeee nak citer pun kang jadi 1 n3 plak kat komen aan nih....

makcik rehan KJB on April 4, 2012 at 10:12 AM said...

the firm tibi baper kerul? aku skang dah takde hiburan sensasi HBO segala jadah bagai. Ada axn dgn diva jer. tu pon mujur free.

makcik rehan KJB on April 4, 2012 at 10:13 AM said...

kamalia, the suits ni best wei. aku suka fast moving drama/movie. takde meleweh2. pastu nampak sumer bijaksana. dan2 aku pon terasa akuni bijaksana jugak. kahkahkah

Me on April 4, 2012 at 11:30 AM said...

The Firm adalah channel free juga... AXN hari ahad at 9.30 mlm tak silap (selalu miss juga) tengok secara tak sengaja je selalunya... tapi agak thriller juga

littlehumblelynn on April 4, 2012 at 7:10 PM said...

Dulu minat tgk desperate housewife,skrg dh tersmpk tgk big c.mmg berantu kalo dh tersampok nih.payah nk baik.

ShareThis