Monday, May 7, 2012

Antara kerjaya dan rumahtangga

Posted by makcik rehan KJB at 9:01 AM
Assalamualaikum WBT

Harus ramai terkejut baca tajuk entry Akak harini
Kerjaya apalah sangat yang Akak nak gebang kat korang kanns
Akakni cuma ada kerja yang tak berapa nak jaya jelah sejak 2 tahun ni
Walaupon Akakni sebenarnya pemegang ijazah sarjanamudabelia kelas pertama kedoktoran falsepah
Puiiiii....!! ---> aku dengar sorang demi sorang seantero malaya dok carotss aku. Awas kau!

Kalau moncol tajuk sedemikian rupa seperti di atas nun,
Makanya tak lain tak bukan, Abam kau dah mula mensound aku ler tu...

Bilakah kau nak kerja balik wahai bini?
Hari-hari menyanyi mintak pinggan korel, kamera moncong pajang, henbeg jurulatih etc kat aku
Sedangkan nak bagi korang makan pon aku dah kempis poket (dah la kuat makan)
Kanak-kanak kau dah hantar masuk skolah pagi petang
Maka eloklah kau pegi memakan gaji seperti dulu balik...

Ha kecut perut aku tau bila Abam kau dah mula halau suh aku pi kerja balik
Dan-dan aku pi potong kain, hantar mesin jahit tepi aku kasik repair
Nak menunjukkan konon akuni ada kerjaya di rumah (kerjaya lah sangattt)

Marilah tolong Akak feeling-feeling ada kerjaya looomayan dari rumah wei
Nursing cover ada selori Akak dah siapkan ni tau
Apalah guna akak bersengkang mata pagi petang siang malam mengadap mesin gegar tu
Kalau NC macam gini punya murah lagi cantik lagi stylo tidak dibeli orang?
Rasa nak lempang diri baca ayat persis MLM Akak kan :))






























Harga cam dulu jugak ler... RM35 sahaja.
Tapi untuk code yang ini Akak jual RM30 sahaja - NCM01 dan NCM06
Saja kasi murah sikit yangni pasai takde combination
Sapa minat, zass emel ke kamijualbeli@gmail.com
Gambar full NC ni buleh tengok kat blog KJB

Done with NC. Mingguni akak bersengkang mata jahit skirt pulak.
Para pengoder sekalian, diharap bersabar tau
Akak tengah tunggu mesin jahit tepi akak dibaikpulih
Buleh sawan tarik akak dibuatnya kalau menjahit tanpa mesin jahit tepi





2 comments:

Me on May 7, 2012 at 10:19 AM said...

salam.. eh.. nie ekau ambil tempahan jahit skirt mana nih??? buleh lagi ka??

kakngah on May 7, 2012 at 1:09 PM said...

fuhhhh!!
meh kongsi sikit sawan hang tu......

ShareThis