Tuesday, May 29, 2012

Bantailah, janji bertukar

Posted by makcik rehan KJB at 8:55 AM
Assalamualaikum WBT


Gatai tukar header, fefeeling orang ada-ada gittew
Ada kapai kebang dengan passport kat sebelah PS
konon-konon laki akak pilot, boleh?

Header ni lama punya, dulu ada sorang feminat akak buatkan
Wah feminat tuh, kau ada Gayah?
Malam tadi sambil tunggu kek pisang masak,
akak godeh balik header ni, tambah katun tah hapa-hapa kiri kanan
Tibai pi lah... esok-esok dah bosan kasi tukar katun lain pulak

Satgi akak nak kuar kandang kejap
pi jemput mak ayah kat Klang,
paksa depa lepak umah akak dulu 2-3 hari sebelum balik kampung
betuah punya anak-menantu kanns,
cuti skolah bukan nak bawak budak-budak balik kampung jumpa orang tua
ini tok nenek pulak yang datang KL nak jumpa anak cucu
eh, atuk ke sekolah, budak-budak yang skolah nih? :))



























Petang semalam akak masak nasik lemak
sekali PS balik keja singgah paso malam beli pulak macam-macam
eh bagus jugak kanns, nasik lemak ni kita forward untuk sarapan pagi ni
jimat masa dan tenaga, akak suka!




3 comments:

TopsyTurvyMum on May 29, 2012 at 9:53 AM said...

Hamagaddd!!
nasi lemak 2 hengget

Me on May 29, 2012 at 10:10 AM said...

kamera hidung mancung ngan mesin jahit sebelah mama ye.. sesuwei gitu

Eliss Mie on May 29, 2012 at 11:40 AM said...

tak pernah buat nasi lemak sendiri ;p
comel dan simple header tu , ai loike !

ShareThis