Monday, May 7, 2012

Lily Sweet

Posted by makcikrehan KJB at 2:00 PM
Assalamualaikum WBT























Hadiah besday Paklang bagi.
Akak tanya dia, apa nama teddy bear ni?

Mama, kita panggil dia Lily Sweet boleh?
Yangni pulak saya nak panggil Jessie Rays (ular bulu-bulu beli kat CH haritu)

Memandai plak bagi surname kat hewan dia.
Nama tak mengalah pulak tu... omputeh la sangat kan
sama macam mannequin haritu, Lacey namanya.
Very the Barbie. Jangan dah besar kau obses bedah muka jadi macam patung Barbie sudah.

Korang baca paper Mingguan semalam?
Kisah maknosia obses bedah muka kasi cantik. Kasi hensem. Kasi mancung.
Bahana Kpop lah ni. Merungkup habis tamadun maknosia bahana hiburan.
Ada yang obses Barbie, muka dah memang cantik, lagi dibedah-bedah nak jadi cam patung.
Dasar maknosia tidak bersyukur. Kalau ko gemok pendek macam akuni lainlah kan :))
Ini Allah dah jadikan ropa paras ko cantek sangat dah.

Korang Monday Blues tak?
Akak blues la. Apa kerja pon tak setel lagi nih.
Pagi tadi hujan lebat, sejuk dingin. Lalu apekah kerjaan aku?
Diam-diam sudehhhh. Ni tengah pikir, cemana gaya nak kerja balik nih?










1 comments:

littlehumblelynn on May 7, 2012 at 2:43 PM said...

Kreatiflah jgk dia cipta nama.si ain bg nama ank patung dia tweeky--hehehehe

ShareThis