Thursday, May 31, 2012

Love at first sight

Posted by makcik rehan KJB at 8:03 AM
Assalamualaikum WBT


Tiap kali Akak pi pos barang kat Pejabat Pos Country Homes
mata mesti terpaku kat rak putih ni... nampak gaya macam rak sekenhen
Entah bila nak ada keberanian pergi singgah kedai tu dan sentuh rak ni
Kalau dah tersentuh, takut terpasrah dan terhangkut bawak balik pulak
Cewah, terperasan banyak duit pulak. Padahalll....!
Dahla tengah banyak komitmen dengan segala macam mak nenek dana sampai hujung tahun ni





























Yang dulu-dulu akak meroyan nak rak buku tu kanns, sampai skang tak dapek lagi tau
buku-buku semua humban dalam container pelestik murah-murah beli kat Tesco
makin ku pandang-pandang rak putih tu, makin berdegup kencang hatiku ini... apekah!

Anyway sebelum korang bertanya, akak jawabkan siap-siap
romah akak takde makna konsep hinglish ke hindia ke hindraf ker
rak putih tu akak bekenan bukan sebagai pelengkap gaya ke hapa
akak dok imejin letak mesin gegar atas tu
pastu shelves kat atas-atas tu buleh taruk bekas barang-barang jahit
barula studio akak stylo dalam sendu :))

Agak-agak u olls, berapa harga rak tu eh?








2 comments:

-iLLa- on May 31, 2012 at 9:19 AM said...

Rm 150-rm 200 :):)

Me on May 31, 2012 at 9:57 AM said...

lega eden ekau nak buat rak mesin jahit... berdebar eden dok ingat ekau nak b uat rak buku. rak buku adalah tak sheshuweii

ShareThis