Wednesday, June 6, 2012

BBQ

Posted by makcik rehan KJB at 9:17 AM
Assalamualaikum WBT


Serius malas nak menaip. Sila mencuci mata.
BBQ start petang dan membawak ke malam.
Ya Allah bila nak habih cita PD aku ni weiii.... muak!


























1st batch. Akak tak campur tangan, akak jadi mamarazzi je.
Bila dah siap bako, kamera letak tepi... akak tukang balun hehehe.
 































Mujurla penyepit ayam tu ada 2 set
kalau tidak, harus Si Asrap melalak selaut lepas
depa dua orangni berkawan dalam berseteru
apa kau ada, aku pon harus ada... eh, macam perangai sapa ntah! :))



























PS mengetuai batalion pengakap muda,
dia memang gemar aktibiti menyusahkan idup pacak-pacak khemah bagai nih
kalau aku kosser lah sangat kanns, baik aku membongkas atas katil,
tala ekon direct kat lobang idung. Nyaman idop khennnns....




























Budak-budak lepas mandi terus terkam khemah.
Habih berkemuncup seluar. Lantak situ. Kasi chance. Kata camping kannnss...




























Aisyah kata :
Mama, sedapkan kita makan malam macamni?
Ha makanlah sepuas hatimu wahai anak. Mama tak berapa nak rajin nak bako-bako macamni.
Heaven sungguhla kanak-kanak ni, makan ayam, minum air gas, jajan banyakkkk... 





























Ini bukan lakonan. Si Memey ni memang betul-betul tertido masa tengah makan ayam.
Mula-mula elok je dia duduk kat hujung kaki umi dia
Hujung-hujung nampak dia dah terbaring dengan pinggan atas perut,
tangan berminyak, mulut berminyak.... sungguh-sungguh dia tertido!
Yang lagi lawak, adik dia yang baya Si Hasya anak Zel selamba datang merayap
dan kibat ayam kakak dia yang tersadai atas perut!

Ayam perapan BBQ ni kak ipar aku buat
sedap sungguh aku rasa. Aku dah amik resepi dari dia.
Harus nanti aku masukkan dalam list menu Atkin aku. Cewahhhh....!




2 comments:

littlehumblelynn on June 6, 2012 at 7:18 PM said...

REHAN



ko buat perut aku lapar..aku adalah pengemar tegar BBQ ayam gitu..sedapnya...bagi resepi yek

makcik rehan KJB on June 7, 2012 at 4:04 PM said...

Baiklah Lyn. nnt saya bagi resepi yek :)

ShareThis