Monday, July 23, 2012

Bahagia

Posted by makcik rehan KJB at 10:56 AM
Assalamualaikum WBT






























Hotel Bahagia kat Pekan Kuah. Sederet dengan SAKAN dan KAMDAR.
Family room @RM130 saja (takde breakfast)

Ni bilik untuk malam kedua.
Malam pertama (apekah?) punya bilik, aircond bocor sampai basah tilam.
Kena pulak Asyraf bantai membocor kencing atas tilam yang satu lagi,
so kita mintak tukar bilik... dapatla bilik seperti di atas nun.
Sama je dengan bilik malam pertama (apekah?). Memang agak mensempit.
Tolak katil queen tu ke dinding kiri-kanan, ada ruang muat-muat untuk hampar sejadah je.
Jadi lerr.... syukur kan. Ada orang nak tido pon takde rumah kan? *tetiba jadi setajah*

Malam kedua kat bilikni Asyraf muntah belahak pulak.
Tapi mujur atas lantai. Elok-elok lepas Abah dia suap nasik lemak, dia muntah tepi nasik bungkus.
Kami lah ibu bapak yang immune dengan aksi muntah anak,
PS angkat Asrap masuk bilik air... bersihkan badan dia,
Aku pulak lap muntah atas lantai... bergotong-royong gittew
Setelah semuanya selesai, PS selamba bukak nasik bungkus...
sambung makan macam biasa sambil hadap tibi macam takde apa-apa

Muahahahaha.... kau mampoo? Aku pon serender tau, geli tekak! hahahaha...
Ko memang hebat tau Bang :))

















0 comments:

ShareThis