Tuesday, July 24, 2012

Bersiaran dari Jelintoh

Posted by makcik rehan KJB at 12:21 PM
Assalamualaikum WBT



Cikgu Rehan in action!
Nahhh... dengan ini menjawab persoalan korang tentang di mana MR kerja sekarang ni








































Akak dah menyambung tugas di PID semula
Tapi untuk jangka pendek saja... 3 bulan dari sekarang akak dok rumah balik :))
Akak masuk balik memandangkan PID Rasa dah tutup setahun sebab takde pengganti
So, sementara tunggu dapat calon local... akak masukla balik...

Gambor-gambor kat atasni masa akak dengan Kak Zel buat kursus blog kat MID Jelintoh
konon-konon trainer import ler kami ni... hehehe



5 comments:

kakngah on July 24, 2012 at 12:25 PM said...

tu dia.. tangan tu.. terserlah gaya seorang pensyarah tersohor...

Me on July 24, 2012 at 12:40 PM said...

trainer importer terkenal gituhhhh

NurulHudaResad on July 24, 2012 at 12:40 PM said...

abam baju kuning tu aku tgk dia macam risau je kene debik ngan cekgu rehan. jaga2 abam.....garang tu.

littlehumblelynn on July 24, 2012 at 12:44 PM said...

chaiyok!!!
mmg jiwa cikgu jugak!!!

ibh_sue on July 24, 2012 at 1:26 PM said...

Ada gaya..Gaya cikgu tu..Heeee

ShareThis