Saturday, July 21, 2012

Masih bertahan

Posted by makcik rehan KJB at 3:50 PM

You go girl!


Setakat pukul 3.30 petang, si tembun kami ni masih bertahan puasa. tak banyak sgt drama meruntun jiwa. kalah aku posa masa darjah dua. setakat separuh hari pon buleh kebas telinga mak aku dengar aku merayu nak mintak bukak posa tau.


adik minum susu berbotol-botol depan dia, dia cool saja. adik makan nasik lauk telo goyang pon dia rileks je. takde pon dok menyibuk tumpang ngaga mulut. janji hidang kartun barbie, buat janji manis belanja dia kat paso ramadhan ptg nanti.


Aisyah dah tertido depan tibi. dia bgn satgi kami dah nak beranfkat ke batu 16. kalau dah batu 16 tu, maknanya memang sehabuk kuman pon aku tak memasak. restoran rosnah la taja juadah bukak dah sahur malam nanti. juadah sahur pagi tadi pon hangkut dr batu 16 tau. sila jeles ye kawan2 yg dok jauh dr mak bapak. hehehe.


Aku nampak dah 2-3 org maknosia senyum senget baca entry ni. double grill pan kononnnnn, gadget kononnnn.... balik2 ko punggah lauk umah mak mentua ko jugak kannnn. well, rejeki jgn ditolak weiii. muahahhaha...


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comments:

Min Aina Ila Aina on July 21, 2012 at 9:16 PM said...

Good girl!

ShareThis