Sunday, July 22, 2012

Puyuk dan pinggan

Posted by makcik rehan KJB at 4:30 PM
Assalamualaikum WBT


Aku rasa macam murah. Tapi aku tak beli pon, sebab dah beli secara kutu dengan member.
Orang lain dah lama layan puyuk bangsa lutsinar gini kan, aku jah yang baru menjakun.
Maklumlaaa.... orang desa la katakannnn.
Selamani aku kenai puyuk cap boya Siam mari jahhh :))









Corelle ni pon aku tak beli.
Pinggan aku dah ada yang biasa-biasa punya. Janji buleh masuk microwave dah cukup bagus
Maklumlaaaa... aku kan banyak buat aktibiti perangat lauk dari Restoran Rosnah Batu 16 :))




Tataula murah sangat ke lagumana.
Yang pasti murah sikit la kot dari kat shopping complex kat KL ni kan?
Ke korang rasa cemana? Berbaloi ke beli menda-menda gini kat lengkawi wei?






2 comments:

littlehumblelynn on July 22, 2012 at 6:27 PM said...

rehan,
vision tuh serious murah!!ko x beli buat jual?
aku ler org pertama yg beli kalo ko jual.

Asyifa Mustaffa on July 23, 2012 at 10:32 AM said...

mmg murah nie...klau kat soping complex 3 biji vision tu je dah lebih kurang 3 rat lebih kut dkat 4 rat la jugak....

ShareThis