Thursday, July 26, 2012

Shopping spree di bulan romdan

Posted by makcik rehan KJB at 10:16 AM
Assalamualaikum WBT





























1. Penyapu habuk habuan nak sapu taik cicak bertepek atas keyboard PID
2. Buku ABC habuan Asyraf baca kuat-kuat tang hurup X (anak aku kenai hurup X saja)
3. Kain jala nak sental pinggan mangkuk melamine Langkawi :))
4. Rotan habuan nak belasah sapa-sapa yang liat mangkit pagi :))
5. Mainan bengkang-bengkok
6. Mangkuk pelestik habuan budak-budak nak tuang koko krunch
7. Pen secekak (pen kat PID semua dah menopos)
8. Kasut mengadap boss, kawan dengan adik aku pesan suh belikan

Berhemah tak aku berbelanja? Hemah kannnnsss.... :))

Semalam seperti yang aku ikrarkan, aku adalah tidak memasak.
Maka berdoah-doahlah satu kelorga ke paso romdan Country Homes.
Wallaweiii.... juadahnya sungguh tidak mengujakan... sedeh!
Sudahnya beli 2 bungkus nasik lemak singgit 50 sen untuk aku dan kanak-kanak
kuih keripap dan popia 2 rengget dan ayaq cendoi.
PS tak layan nasik lemak, takut tumbang sebelum terawikh kot...
so dia beli nasik bungkus lauk sambal paru dengan pajeri nenas
Ngam-ngam soi, semua habis dimakan tanpa sedikit pun pembaziran. Alhamdulillah :)

Harini aku cadang takmo pi paso romdan kot
terasa nak makan sambal sadin dengan sayo petola
buleh jugak aku guna sambal masam ayam masak merah yang tak jadi 2 hari lepas tu kan
tumis balik 2,3 sudu sambal tu... ikut resepi makcik Puchong anak ramai bagi semalam
harap-harap menjadila sambal sardin berdarah aku petang nanti :))














1 comments:

Me on July 26, 2012 at 11:29 AM said...

rotan sgt menakutkan hahaha... sampai dua lagiii....

ShareThis