Friday, July 20, 2012

Tuan Tanah Kedawang

Posted by makcik rehan KJB at 2:11 PM
Assalamualaikum WBT


Jenuh akak menipiskan muka dan badan supaya semua 4 beranak muat masuk frame gambo tau :))



Akak dan kelorga baru balik dari Langkawi semalam
touch down LCCT pukul 5 petang, pukul 10 lebih baru sampai rumah
penatttttt sangat!

Mujur rakan cyber merangkap rakan gendut akak seru suruh pegi opis dia
lega di situ sebab tak payah pegi keja. Ada taklimat kekdahnya.

Nantilah akak citer panjang lebor apa yang jadi kat Langkawi
yang pasti, tobat la nak bawak Imam Muda naik plane lagi dalam masa terdekatni

Mari ucapkan terima kasih kepada tuan besor selaku penaja percutian
akak pon taja jugak... akak taja tiket sekupang pi-balik untuk 4 beranak saja
yang lain-lain semua akak kerabat poket tuan besor ajer... muehehehe...

Selamat menyambut Ramadhan untuk semua rakan, saudara-mara dan readers
ampunkan salah silap akak tau. Akak sayanggg korang ketat-ketat.
mulut akak je kengkadang macam shilaker... hati akak ni ada setaman bunga sebenornya :))

*Kedawang adalah nama tempat kat Langkawi tau. Memang kedaung lokasinya.
  Mungkin sebabtu wujud istilah Tuan Tanah Kedaung kot ek?





3 comments:

ibh_sue on July 20, 2012 at 2:19 PM said...

OOhhh..baru balik bercuti ya..
Selamat berpuasa Rehan..

Eliss Mie on July 20, 2012 at 2:51 PM said...

selamat berpuasa ! syoknya jalan2 langkawai :)

ejaescobart on July 20, 2012 at 9:24 PM said...

wahh.. borong cekelat hj maeil le tu...

ShareThis