Thursday, August 9, 2012

Last katanya

Posted by makcik rehan KJB at 10:28 AM
Assalamualaikum WBT


Semalam bukak kat luar lagi.
Masa akak pi solat Maghrib, Asrap melalak yang bukan-bukan lagi.

Lalu bapaknya naik berang yang hamat.
Seret itu budak, tunggu depan surau pompuan dengan muka bengis, hidung kuar api.
Elok akak kuar, terus dia melampiaskan amarah kat akak.

Dahhhh!
Ini last dah ni. Lepasni tak payah bukak kat luar dah.
Bukak jerla kat rumah!

Eh, aku pulak salah?
Aku bukan pi shopping, aku pi solat 15 minit je tau.
Macamlah budakni anak tiri kannnss,
Dan macamlah akak yang kepingin sangat nak ikut pi bukak posa kat luar tau.

Sib baik bukan kat romah,
Kalau kat romah, mau akak menjawab macam peluru berpandu tau.
Jangan main-main, darah srikandi niii :))

Anyway, semalam akak mencekik kek beledu merah tak toleh kiri-kanan dah
Sapa suruh letak dessert bar kat sebelah meja akak kan?





3 comments:

yana halim on August 9, 2012 at 10:46 AM said...

boleh caye ke least? ngeee...

pizet on August 9, 2012 at 4:44 PM said...

kak ada lg 10 remdan...betul ke last tu? selalu la si bapak lagu tu la, baru jaga seminit dua dah surrender..tu kalau sehari jadi suri rumah lagu mana gamaknya

makcik rehan KJB on August 9, 2012 at 7:28 PM said...

awat hangpa semua tak pecaya kat aku nih? hahahaha... kalau org ajak, aku ikut ja la... wakakaka!

ShareThis