Wednesday, September 26, 2012

Dulu aku di caras!

Posted by makcik rehan KJB at 10:44 AM
Assalamualaikum WBT

Lebih kurang setahun yang lalu aku tewas di tangga ketiga.
Baca sini


Kini aku bangkit, membuktikan yang ku tak sakit...
(tetiba najuwa latip masuk sambil galas gitar)
















Nyah kau makcik hajjah!


Haritu biras aku bagitau (Hai Abang Sham :p)
dia saja Google nama Makcik, kuar terus berderet-deret pasal Makcik Rehan
so, dia randomly click kat salah satu link...

Benda pertama dia nampak, Makcik Rehan berat 100 kilo!

Adoiiii... padan muka aku
satu dunia tahu bini Sepol berat dekat 100 kilo
ni yang rasa macam nak tutup Facebook, Blog, Twitter, Instagram, Whatapp bla bla bla...

Konon.
Padehal sehari tak hadap internet dah gigil satu badan.

Bosan jugakla harini.
Jom pi beli keripop!






4 comments:

Me on September 26, 2012 at 11:06 AM said...

nak beli k-pop sana tak hujan kah???

LiaNa YuSoF on September 26, 2012 at 11:20 AM said...

tahniah makcik rehan.. sudah mengalahkan makcik2 seantero donia.. hahahahaha...

ana on September 26, 2012 at 12:38 PM said...

haha,.....ada2 je rehan nih....keras perut akak gelak

*SiRibenMerah on September 26, 2012 at 12:39 PM said...

wahhh.. blogger femes neh.. haha

ShareThis