Friday, September 28, 2012

Jambu

Posted by makcik rehan KJB at 10:54 AM
Assalamualaikum WBT

Adjust tudung labuh,
sumbat remos masuk dalam pasola tudom.

Ehem, ada pengumuman sikit
Sapa-sapa nak buat amal jariah di hari Jumaat
Sila lepasni pegi kelebek pokok-pokok kat belakang romah atau kat kebun
Selidik jugak pokok kat rumah emak dan bapak (kalau kome balik kampung ler)

Ada seseorang yang sangat berkeinginan akan buah jambu susu
Sedih pulak aku baca lontaran emel beliau nak suruh aku poskan jambu susu kat dia
Buah jambu susu aku... err... maksud aku jambu yang ayah aku kirim haritu
dah habih aku peraid kat jenjiran dan kengkawan. Lagi sudah buang mana-mana yang busuk.

Rasa lain macam sikit bila sebut buah dan susu.
Gabungan yang boleh mengkundang fitnoh :))

Sapa-sapa yang ada stok jambu ni, dan sudi nak mengkeposkan kat orang
(urusniaga jual beli postage segala pandai-pandai korang la kan)
mohon emelkan kepada : sara.larra0741@gmail.com

Sesungguhnya yang baik itu dari Allah SWT
yang buruk itu dari kelemahan diri saya sendiri.


Gambar semestinya Google.




























1 comments:

JaSSNaNi on September 28, 2012 at 11:09 AM said...

nak jambu ni gak.. makcik rehan.. pos bley? uwaaaaaaaaaaaaaa..

ShareThis