Wednesday, October 24, 2012

Convocation 2012

Posted by makcik rehan KJB at 10:11 AM
Assalamualaikum WBT


Dulu, tahun 2009 kita hantar dia pegi mendaftar.
Sekejapan saja masa berlalu, hari Ahad lepas kita pergi celebrate graduation dia pulak :)
Congratulation sister!



Nor Mustaiqazah. Yes, that's her real name.
Biasala, anak bongsu. Ayah bagi nama mengada sikit :))





Proud mom :)







Proud dad :)







A bouquet of roses to celebrate the young graduate :)





Tanak kalahhhh!





Kalau ada rezeki, satu hari nanti nak tengok depa dua orang ni pulak graduate :)





:))






Mencah yang senang berkawan.
Bila tengok balik gambor ni, budak sebelah dia macam muka Shazzy anak ME kan? :)







My fisherman :))







My younger brother.






Sesekali dress-up. Perasan kacak abih dah la masa ni :))






Mak, Ayah senyum sikit :)






OK, that's better :)






Even better :)






Mencah macam biasa, spoil gambo!






Lagi sekali spoil! Hahaha.







Finally, that's me :)






Lentok pulak dah :))






Siblings.






More siblings :)





Lagiiii... (gian sudaa :p)






Mom-to-be :)






Tak macam peknen pon. Macam gumukz saja. Eh tapi hidung sangat kembang! Hahaha.





Left : Dad-to-be
Right : Superdad (bodek baekk punya!)
*belikan aku henpon baru Bang*






Dah macam waiter pulak :p







Junior and senior, the proud UKM graduates.





2 comments:

Lynn Hamzah on October 24, 2012 at 11:12 AM said...

wah...satu family ada waktu adik konvo ek...seronok...tahniah untuk adik yer...

transformed housewife on October 24, 2012 at 2:48 PM said...

congrats utk adik MR

ShareThis