Friday, October 19, 2012

Saya ajar Mama...

Posted by makcik rehan KJB at 8:52 AM
Assalamualaikum WBT


Malam tadi, aku menerap macam dugong sambil mengadap laptop.
Buat kerja dalam bilik tido (habihla rosak mata aku, buat kerja dalam gelap)
Hanak-hanak aku bukan mau tido selagi aku tak tido sama depa,
itu pasal aku bukak kedai dalam bilik tido *sigh*

Dalam gelap tu tetiba aku nak terkentut. Hehehe.
Aku ingat depa semua dah tido, senyap je.
Aku pon lepasla. Aku rasa macam tak kuat pon.
Rupanya kentutan ku telah sampai ke pendengaran Aisyah.

Mamaaaaa!
Nanti saya ajar Mama menahan kentut supaya takde bunyi OK!

Hehehe...

Korang tanak join Group Jolly Cotton kat FB ke wei?
Group tau, bukan page. Kat group tu aku jual kain special price tau.
Lagi buleh tempah terus baju kanak-kanak kat situ.
Setakatni baju kekanak je dulu. Baju orang beso dan bebarang lain sedang diusahakan.
Doakan aku cepat bukak kilang. Cewah, tetiba kilang terus :))























Click kat gambar utk view dan join group ya :)




 

0 comments:

ShareThis