Wednesday, November 14, 2012

Kemah Keming Mokcik Rehang!

Posted by makcik rehan KJB at 10:53 AM
Assalamualaikum WBT


Sakan beraya ke uols?
Hamboiiiii, semua raya ko nak raya eh!



Semalam pegi Tesco. Stock-up barang dapo.
Asrap mok-mek kemain, cengeng!
Nyaris aku nak bagi backhand. PS macam tau-tau temperature aku dah naik.
Asal aku angkat tangan nak hayun, dia jeling tajam.
Hoi hoi hoi....!!!

Apo Bangggg, krismas lambat lagi lah!




Main pondok-pondok dalam Tesco. Kau mampoo?

Balik dari Tesco singgah jengah atuk nenet Batu 16.
Depa demam, lemah je. Sedih lak tengok orang keliling ramai yang tak berapa sihat.
Kelat je muka PS bila tengok mak abah dia tak bermaya.
Yelah, kalau aku pon sedih bila mak bapak kita tak sihat kan.

Lepas Isyak baru balik Bayuville.
Sampai umah tengok lorong aku tu penuh sesak dengan keta.
Takpa, beralah dan bertimbangrasa adalah kunci kebahagian
Harini mereka raya, adatlah sedara mara datang, block lorong umah kita.

Kita parking jauh sikit, budak-budak meluru kuar keta pi main dengan anak-anak jiran
Depa tengah nak bako bunga api. Layannnn.
Lepas dapat maruku sebungkus, aku hambat kanak-kanak dan bapak depa masuk rumah.
Selagi tak hambat suh masuk, selagi tu menebeng tengok orang beraya :))









Malam tadi tido kol berapa pagi tah, demi mensiapkan laksa perasan sedap ni
First time in my life la buat laksa sendiri dari A to Z.
Ni semua gara-gara aku terliur tengok laksa Zel buat minggu lepas
Pagini laki-bini sarapan laksa :))






Kek cat tumpah ni aku buat last week.
Lupa nak posing masuk blog.
Dah tinggal sejorong baru teringat.
Buat sempena baik demam kononnya :))

Rupa out!
Rasa pon out!

Aku pedulik hapa... macam biasala...
Sendri masak, sendri makan, sendri sakap tak sedap!

PS :
UAI dah kuar tibi tau uols.... tengok tak malam tadi?

:))









2 comments:

Me on November 14, 2012 at 2:01 PM said...

eden terguda kat laksa ekau.. dan dan juga rasanya nak terjah mkn laksa:))

Nastyna on November 14, 2012 at 4:51 PM said...

Selamat hari raya hehe

ShareThis