Thursday, December 27, 2012

Bila Abam kau mintak izin... suspen!

Posted by makcik rehan KJB at 4:25 PM

Aku tgh menebeng kat kaunter Poslaju bila telipon berbunyi.


Salamelaikum.

Melaikumsalam.

Kat mana tu?

Poslaju. Abang kat mana?

(tak jawab soklan) Abang nak mintak keizinan ni...


Berderau darah aku nok!


Beliau itu baru dapat bonus, duit is tengah banyak la kononnya. Haritu beria dokom baby kembo, tak menyabo dah nak tambah anak.


Harini beliau cuti. Pi mancing kolam murahan katanya. Tiba-tiba talipon bini di sore hari... mintak izin! Mau aku tak berdebo Cik Timahhhh!


Abang nk mintak izin pi mancing kat Klang pulak. Tak puas hatila mancing kolam ni. Tak dapat ikan ponnn.


Lega aku nok!


Pegilah Bang, pergilah kau tanpa was-was. Lain kali janganla dok buat aku raa tak jejak tanah Bang oiiii.


Perkataan keizinan, kebenaran dengan suara lemak merdu lemah gemalai jangan buat main!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

*SiRibenMerah on December 27, 2012 at 4:29 PM said...

hahaha..
kelakar baca citer akak..
amboi.. bahaya ayat minta keizinan tuh kannn~

Lynn Hamzah on December 27, 2012 at 4:35 PM said...

hehehehehe...

SYANI on December 27, 2012 at 5:42 PM said...

Sama la laki aku.. bila keluar perkataan nak mintak izin tu..bikin saspens je. Selalu tu takyah mintak2 izin pun.. terus kabo je..

AzLiN SaFeNa AzIhAR on January 1, 2013 at 12:05 PM said...

hi...salam perkenalan dan selamat tahun baru... menarik dan cantik blog u ni.. feel free visit my blog dan follow me.. www.azlinsafena.com tq

ShareThis