Thursday, December 27, 2012

Bila Abam kau mintak izin... suspen!

Posted by makcik rehan KJB at 4:35 PM

Aku tgh menebeng kat kaunter Poslaju bila telipon berbunyi.


Salamelaikum.

Melaikumsalam.

Kat mana tu?

Poslaju. Abang kat mana?

(tak jawab soklan) Abang nak mintak keizinan ni...


Berderau darah aku nok!


Beliau itu baru dapat bonus, duit is tengah banyak la kononnya. Haritu beria dokom baby kembo, tak menyabo dah nak tambah anak.


Harini beliau cuti. Pi mancing kolam murahan katanya. Tiba-tiba talipon bini di sore hari... mintak izin! Mau aku tak berdebo Cik Timahhhh!


Abang nk mintak izin pi mancing kat Klang pulak. Tak puas hatila mancing kolam ni. Tak dapat ikan ponnn.


Lega aku nok!


Pegilah Bang, pergilah kau tanpa was-was. Lain kali janganla dok buat aku raa tak jejak tanah Bang oiiii.


Perkataan keizinan, kebenaran dengan suara lemak merdu lemah gemalai jangan buat main!


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

littlehumblelynn on December 27, 2012 at 7:16 PM said...

Nak tmpg gelak aci???
Hahahaha

Nastyna on December 28, 2012 at 2:06 AM said...

heart skip a bit? hehehe takkan la dpat bonus terus nak pasang lagi satu kak. tapi saya tetap gelak, tak nak bagi kami gelak, jangan buat lawak :p

makcik rehan KJB on December 28, 2012 at 2:11 AM said...

motip sgt mintak izin bagaiiii

Kasmawati Jaafar on December 28, 2012 at 3:02 PM said...

kuikuikui.. bini mane x saspen weh dengan predikat tu..

Kamariah Awang on December 29, 2012 at 12:21 AM said...

Hehehe... sibbaik memancing ikan!

Me on December 31, 2012 at 10:50 AM said...

hahhahahaha.....

ShareThis