Wednesday, January 2, 2013

2013

Posted by makcik rehan KJB at 4:26 PM

Assalamualaikum.


Selamat meraikan pertambahan usia. Sudah 2013. Bumi semakin tua, dan begitu jugaklah kita semua. Aku awal2 dah prepare untuk menjadi tua, nama aku kan Makcik, so tua la tu. Kau orang bila nak sedar?


Wah, tiba2 melawak ganas di awal tahun kan.


Anak aku Si Mencah dapat masuk PRA last minute. Sukala Abam kau, jimat belanja katanya. Bulehla pi trip memancing tetiap bulan. Hamboiiii, kebencian aku sungguh tau. Rutin harian aku bertambah sikit, hantar dan ambik budak2 ni dia dua skolah yg berbeza. Lega la jugak pasal pagi2 Abah dia yang hantar Si Kakak. Buleh lagila aku nk sambung tido barang setengah jam. hihihihi.


Asyraf masih di tadika lama. Try sebulan dua. Agak-agak aku meluat nanti, aku stop kat situ, kepitla dia 24 jam kat umah. Akak kan dah officially masuk kelab desperet housewipe cawangan Rawang, so banyaklah masa nak homeschool anak pasni. Homeschool lah sangattttt, puiii!!!


Aku malas nak sembang pasal azam, tapi aku ada misi jangka pendek yg ingin cuba dipraktikkan keatas diri dan anak beranak aku. Jap nak try insert gambo lagi sekepiang.


Oh tak buleh la buh gambaq lagi. Bukan tak buleh, aku yg tak geti kot hahaha. Lain kali la sambung wei. Aku mengantuk. Hehehehe.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

Kuazue Mohd on January 2, 2013 at 4:59 PM said...

hahaha...ngantuk..zzz lah..

Nastyna on January 2, 2013 at 5:29 PM said...

Selamat tahun baru, kami sedar kami pun tua Makcik ;)

Jaja on January 2, 2013 at 9:36 PM said...

gojes wei mencah. putih menggebu tu buat aku jeles.

SYANI on January 3, 2013 at 9:09 AM said...

Pesen tudung MEncah tak ubah cam mama dia dolu2..hehehe

CeqGu on January 3, 2013 at 4:29 PM said...

1st time singgah sini. muda jelita lagi makcik rehan ni rupanya hehehe

Mia Kassim on January 6, 2013 at 6:58 PM said...

Selamat Tahun baru walaupun dah 5 hari berlalu...hehe

ShareThis