Monday, May 20, 2013

Menjoyah Di Hulu (II)

Posted by makcik rehan KJB at 11:12 AM
Assalamualaikum WBT

Gambar berkoyan-koyan. Itu je yang mampu akak sajikan. Cuaca panas, tak mampu duduk mengarang temberang depan laptop lama-lama. Ketiak akak lencun dikk... 

Repeat lagi pegi umah Yong. Nasebla kan, sapa suruh buat rumah besar-besar... maka kena jadi mangsa jadi 'tuan rumah' ler. Akak ni rumah kecik, perut je beso. So, datang bawak makanan sejemput jah. Tapi aku melahap paling dahsyat. Biaserrr... :))















































Bye uols, tak abih menjahit lagi ni... aku tension benang melantun2! Grrrrr!!!




3 comments:

ibh_sue on May 20, 2013 at 4:58 PM said...

Bagus..Khanak2 jd tempat selindungan..Heee... Pesen aku jugak..Bergambo harus ada objek cover depan. Kui3

Me on May 21, 2013 at 9:11 AM said...

sesungguhnya eden tak tengok pun para pelakon.. eden tengok makanan serta props yang digunakan dibelakang tabir.. sgt la cantik lagi kemas gitew...

Makcik... ekau menjahit guna benang ke bola tenis yang melantun-lantun tuh??? hahahha (mode: lari sekuat hati nih...)

makcik rehan KJB on May 21, 2013 at 11:05 AM said...

Hamboiiiii.... kerul carots aku tak agak2! *sambil menyumbat bola tenis ke mulut dia*

ShareThis