Friday, May 24, 2013

On Your Mark...

Posted by makcik rehan KJB at 8:42 AM
Assalamualaikum WBT


Get Set... Go!


.
.
.
.
.



Para ahli Persatuan Ibu-Ibu Singa SeMelesya... uols dah sarung costume ke belom?

Akak ni awal-awal pagi dah start mengaum kat budak-budakni. Agenda pertama, tak lain tak bukan adalah berebut tablet masuk air! Grrrrrr....!!!

Awal pulak depa celik mata pagini. Abah depa baru tutup pagar nak pi keja, Akak dah dengar budak Atiyap dok kohok-kohok batuk pastu menangis dalam bilik. Sorang dah celik, maka yang sorang lagi pon, dan-dan le kuar bilik...

Nampak je makanan ataih meja, dan-dan menyengih anak dara bolat aku ni.



Alam Ria lah sangattttt....


"Kenapa pagi-pagi lagi Mama dah siapkan makanan siap-siap atas meja?"

"Sebab senang Kakak nak ulang makan lerrrr... kejap lagi Mama nak jahit, kang Kakak dengan Adik asyik kacau Mama nak milo lah, nak makanlah... skang kan senang, Kakak nak makan ke minum ke, amik sendiri atas meja okay..."

Sengih sampai nampak gigi bongsu member hokayyy....






Kawan baik-baik ye anak-anak... Mama ada banyak benda nak kasi setel sebelum balik kampung nanti.




2 comments:

ibh_sue on May 24, 2013 at 3:42 PM said...

Keh3 bertabah la Rehan. Diaorg lincah tambah bijak. Heeee. Pandai ja haku ckp kan. Cer kena kat haku. Kompem phengsannn

Me on May 27, 2013 at 11:16 AM said...

ala... tengok kan gaya diaorg main tablet elok berkongsi.. so ekau boleh le buka costume sinag ekau sarung costume kucing pulak...

ShareThis