Wednesday, September 25, 2013

Sokan lah sangatttt...

Posted by makcik rehan KJB at 3:45 PM
Assalamualaikum WBT

Holla fans! *libas remos* 
(muntah ke tepi sikit, kang mercik kat kasut raya aku :p)



Gambaq lama ni. Masani aku tgh boyot, jalan kengkang, peluh masam!
Iklan jap : Asyraf tgh main sensorang kat porch, tetiba ada benda jatuh. Dia sebut INSYAALLAHHHH!!
Muahahahaha.... ajaran Syiah mana ko ikut ni Abam.... Sebutlah Astaghfirullah...! 

OK sambung balik. Ni gambar masa hari sukan PRA sekolah Aisyah bulan 7 haritu. Aku stay kejap klik klik gambaq, lepastu blah balik umah Nenet.... sambung tido. Ah laki aku lagi keji tau, dia awal-awal lagi dah berambus balik dengan Atiyap. Kira baik jugak aku tunggu sampai budakni habis acara dia. Hehehe...













Kombangnya idom ko kakakkkk...!





0 comments:

ShareThis