Tuesday, December 31, 2013

Adikku. Bantal pelukku.

Posted by makcik rehan KJB at 3:11 AM

Assalamualaikum WBT

Lepas depa dah lena, macam biasa, aku bangun keluar bilik untuk menjahit. Nak alter baju sekolah Aisyah. Nak jadi hal, mesin jahit tepi aku tetiba jammed pulak malam ni. Terbayang dah muka Apek kedai mesin jahit Rawang. Esok lusa nak kena hantaq pi repair :(( Terpaksa jahit kelim sembunyi la tadi...

Siap jahit, masuk bilik, nampak budak kecit dua orang ni tido wrestling style! Hahaha...

Mentang-mentang Adik dia tembun macam bantal kekabu, kemain sedap Abang dia landing atas badan Adik. Yang adik pon rileks je mentido... Mujurlah Abang dia keding je kan... kalau Kakak tembun dia yang himpap, haaa kauuuu... mau terkehel leher Adik :))

31 Dec 2013. Esok dah 2014. Apa hijrah korang untuk tahun baru?

Selamat Tahun Baru!

8 comments:

Siti Asiah on December 31, 2013 at 9:20 AM said...

adik pun boleh lah wat bantal pluk...;)

Rizziela on December 31, 2013 at 9:24 AM said...

Nasib baik ada relax ajerkan :D

Lynn Hamzah on December 31, 2013 at 9:50 AM said...

nasib baik adik okey jer...kalau adik mengamuk satu apa pun x dapat...hahahaha...

Elyn Sani on December 31, 2013 at 10:18 AM said...

Alolo geram aku tgk bebudak gini!

makcik rehan KJB on January 2, 2014 at 1:40 PM said...

Tulah... mentang2 adik bambam

makcik rehan KJB on January 2, 2014 at 1:41 PM said...

Bonding depa dua org ni kuat sikit sbb tido next to each other kot

makcik rehan KJB on January 2, 2014 at 1:42 PM said...

Kadang dgr gak adik ngeluh2. Tengok2 abg himpap dia sampai dia lenguh kot haha

makcik rehan KJB on January 2, 2014 at 1:43 PM said...

Aku lg geram pasai kp kurus! *tetiba*

ShareThis