Friday, April 4, 2014

Red Velvet to the rescue

Posted by makcik rehan KJB at 2:33 PM

Genggam stereng kuat-kuat. Sandar kepala. Pekakkan telinga. Buat-buat cool walaupon kepala dok ngup-ngap-ngup-ngap menyengat.

Harap tiada tindakan bodoh di hari Jumaat yg mulia ini. Cukup setakat hempuk pinggan-mangkuk dalam sinki.

Aku
memang
bukan
manusia
penyabar.

Tapi
aku
ada
akal.

Sabar boleh hilang. Tapi akal waras harus kekal.

Kan?

Count your blessings.
Lie down.
Sleep tight.

Bangun nanti tengok-tengok ada sebijik kek beledu merah ataih meja. Awwww! *lempangtubi*

Apa kaitan sebijik kek dengan stress di hujung minggu? LOL

5 comments:

ejaescobart on April 4, 2014 at 2:38 PM said...

Aku dok ingatkan entry pasai hang nak buat kek beledu merah.. teruja laa nak mintak resepi.. huhu

*sila banyakan beristighfar MR...
Konon nasihat org.. diri sendri stress pun tak bleh kontrol.. :P

ejaMaria on April 4, 2014 at 2:52 PM said...

best nyer klu dah stress dapat kek baldu merah... :)

makcik rehan KJB on April 4, 2014 at 3:01 PM said...

hahahahaaaaaa....

aku dok ngidam kek ni weiiii

Me on April 4, 2014 at 7:29 PM said...

Macit... ko bagi adik ke meah dah ke???

Me on April 4, 2014 at 7:29 PM said...

Macit... ko bagi adik ke meah dah ke???

ShareThis