Sunday, October 26, 2014

Been a while...

Posted by makcik rehan KJB at 11:13 PM

Assalamualaikum WBT

Masih relevan ke aku dgn blogging? Kerjanya sekarang asek bergoling-goling kepit Si Meah saja...

Nota 10 mlm :
1. Kain belum sidai
2. Lantai melekit Ya Tuhannnn
3. Kain baju menggunung tiada napsu serakah pon nak sentuh, lagi kan nak melipat
4. Mainan anak (yang tidak dimain pon, hanya utk dipunggah asalkan kau diam tak menangis) bersepahan serata alam
5. Tapawe, tudung periuk, segala mak nenek berterabur di dapur (alat penenang utk anak supaya aku bisa mentanak dgn aman) pon takdak rasa nak kemas
6. Baju sekolah anak jgn kan nak iron, cari pon belum. Entah dah basuh entah belum. Entah dah kering entah kan dalam mesin!
7. Mata mengantuk sangat sebab makan nasik goreng sendiri masak, sendiri kata sedap, sendiri makan, sendiri gemok!

Now, its seem legit for me to hate Monday!

Sambung bergoling lahhh... Kahkahkah!

Wassalam.

2 comments:

Min Aina Ila Aina on October 28, 2014 at 10:58 AM said...

Alahai kak...potong stim la..macam iklan TV3.hahaha. sambung jangan tak sambung ye..

sak on October 28, 2014 at 11:02 AM said...

salam...kirim salam rindu pada TTM dan hamzah...saya peminat makcik dan family...TTM dan family juga...tapi lee ni lama x dengar berita korang...drp pembaca senyap

ShareThis