Tuesday, October 28, 2014

I want to TOUCH the cat!!!

Posted by makcik rehan KJB at 12:46 PM

Aku dh beli 2 bungkuih nasik lemak singgit tanpa sambal utk mencah dan asrap makan balik sekolah nanti. Bolehla aku rileks tghari takyah masak. Ptg or mlm nnt baru nk masak speget ni.

Lepas hantar depa pi skolah pagi tadi, mandikan meah, bagi makan, minum cukup... (macam biasa) aku pon masuk bilik kepit dia nak kasi tido. Aku tutup abih lampu kipas pintu tingkap semua.

Pukul 11 mencah balik KAFA baru aku kuar bilik. Homaiiii.... Nasik lemak aku beli pagi tadi berterabur atas meja! Kucing sapa yg masuk rumah akuniii... Baik mengaku cepatttt!!! Stress terus aku tau!

Tak pepasal aku terpaksa masak speget ni sat tadi. Sambil aku masak, sambil semeah memunggah habih dari depan ke dapo ke bilik. Haihhh... Malam kang gapo pulak aku nak masak? Kaka malasss.... Kaka ta kuaddd....

2 comments:

Kuazue Mohd on October 28, 2014 at 3:02 PM said...

tak katup tingkap pintu ka? kut mana la masuk? rezeki dia la ...

gebu's fairy tales on October 30, 2014 at 8:04 AM said...

kisahnya...setiap kejadian ada hikmahnya kak

ShareThis