Friday, March 20, 2015

Kelantan dari lensa DSLR #throwback

Posted by makcik rehan KJB at 1:13 AM
Assalamualaikum WBT

Haritu entry Kelantan tersangkut. Pastu laptop pulak berderai kena pijak dek Semeah... (bayi uols mampu pijak laptop???) lagilah tergantung terus entry. Lantaklah, nak cerita balik pon aku tak ingat dah haih. Baru2 ni PS beli laptop sekenhen dari budak opis dia, murmur seja uols... janji dapatla mak transfer gambar dan simpan data bisnes pinggan mangkuk mak kat group jolikatak nun.

Makanya, baru sekaranglah dapat post gambar gi Kelate tahun lepas. Gigih tau ngusung DSLR. Gambar sebeban uols. Tapi mak petik gambar2 mak yang semenggah seja. Yang terlampau berserongeh macam Hantu Kak Limah terbelit shawl mak delete diam-diam. Kahkahkah!

Layannnzz...



Weols park keta bebetui depan pintu hotel. Suruh Mencah dgn Atiyap duduk dalam keta diam-diam, Mama dgn Abah depa kemain posing sambil gosok perut kat lobby! LOL. Mesti staff hotel tu muntah jingga lepas tolong tangkapkan gambar weols bertiga. 



Asyraf dan mensepoil gambar berpisah teda! Panas litlit pon sama, nak bukak mata pon payah time ni. Tapi demi nak bergambo, mak heret jugek rakyat jelata ajak posing sekeping dua :))




Masani Meah baru-baru dapat kaki. Letih la tunggu dia melangkah, sebab gigil-gigil lagi kan...




Lawa muzium ni. Tapi dalam gamboni nampak pelik, sebab siang-siang buta... tapi tingkap semua katup. Kurang feel sikit hehe... *memangla katup semua pintu tingkap... pasang aircond kannn*





Ginilah gelagat anak-anak weols kalau ajak bergambo. Asyraf buat aksi terkepit pulakkk....



Abunk Sado gittew...



Tak perasan pon sluor ni dah senteng. Rasa cam baru je beli. Cepat benau kau membesau wahai Kakak!




Hahahahaha.... payah kau tauuuu!


2 comments:

IBU PUSPITA on June 13, 2015 at 2:05 PM said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Hasbullah on May 18, 2016 at 11:38 PM said...

CEMBURU Dengan Rakan-Rakan Yang Dah Pandai Menggunakan DSLR Kamera? Ni Ada Nota PERCUMA Nak Belajar DSLR Cara Cepat! Klik LINK DI BAWAH Sekarang!
.
.
PS: SHARE POST ini kepada rakan-rakan ye...

>> http://www.gurufotografi.com/notaphitip/

ShareThis