Monday, October 11, 2010

MAMAAAA... SAYA NAK PAKAI SUAR JEANS!

Posted by makcik rehan KJB at 2:19 PM
Sian tau anak aku yang sorangni,
tiap kali nampak cousins dia pakai jeans... nampak adik dia pakai jeans
dia mesti request nak pakai jeans jugak...

Pastu makcik pon cakap kat dia
tak buleh la kakak.... bon*tot awak beso...
kembung dengan pampers... tak muat nak kancing suor jeans

Mencah kat umah memang dah tak pakai diapers,
tapi bila nak kuar jenjalan, masih kena pakai
[takut banjir dalam keter... haru!]
so, kalau pakai jeans... ketatlah jadinya tang bon*tot tu kan
berpeluh-peluh tau... mulalah asek nak menggaruk jer kejenyer

Raya baruni, haku tak belikan pon jeans kat dia
padehal banyak kali dia mintak nak suor jeans macam adik
payah nak cari saiz... yang mahal-mahal sangat takmo lah weiii
kang pakai 4,5 kali dah tak muat... rugi...

So, satu-satunya seluar yang ala2 jeans tapi bukan jeans yang dia muat pakai
adalah suor corduroy kaler kunen tak kunen nih
























Kemas dan teratur kan rumah aku kan? kan? :-p





Suor ni aku beli kat Kiko Warehouse Sale tahun bila kala ntah
yang aku ingat, masatu mencah pandai merangkak pon belum! hahahaha
giler lama aku peram dalam lemari sampai nyaris lupa
haritu masa nak raya bila kuarkan, suruh dia try pakai...
nyaris dah tak muat tau... sempit sudaaaa :))

Aku nak kancing depan suor tu,
sekali dengan aku kena tahan napas tau
dibab lah kamu ni mencah oiii
lagi ada hati tu nak pakai suor jeans! 
muahahahahaha...


Best tak entry merapu aku? wakakakakaka





8 comments:

zealvia on October 11, 2010 at 2:38 PM said...

amoi mencah..dah leh menikah ni..lawo anak dara ni!!!!!!!!!

Me on October 11, 2010 at 2:49 PM said...

SHOMEL sgt le mencah nie... MR ko jaga elok2 anak dara nie...

e.l.i.s.s.m.i.e on October 11, 2010 at 4:22 PM said...

geram tengok mencah..gebu :)

AM on October 11, 2010 at 7:04 PM said...

sakan makcik kutok mencah...mane taknye..kuah tumpah ke nasi...:)peace no war makcik..

makcikrehan on October 11, 2010 at 9:52 PM said...

Cehh...dlm gambo memasing ckp lawala, shomel la... meh tulong jaga brg sehari ader beran? baru kome tau comel tak comel dia punya kelaku tau!

makcikrehan on October 11, 2010 at 9:53 PM said...

AM, pandai...hahaha... mak dia pon tadak saiz nak fakai suor jin, tu yg anak dia pon tetiba takde saiz gak tu..kiikkkkiik

SYANI on October 12, 2010 at 7:59 AM said...

Pandai si Mencah posing!

Yayasan Pembangunan Insan on February 14, 2011 at 3:57 PM said...

kak..
mechah ni chumell lak

ShareThis