Tuesday, December 14, 2010

CEMPEDAK DAN AYAM KAMPUNG

Posted by Raihan at 9:02 AM
Aku jumpa lagi 3 keping gambaq kat kampung yang belom dibelogkan.
Mai aku nak merapu semberono lagi :))




























Adik aku kata buah nangka/ cempedak ni tak sedap, buah dia tak manis.
bukan benih terpilih kotni... campak bijik ja kot, tu pasai tak manis [teori aku jah!]

                                                   






























Tapak lawatan sambil belajar si Mencah.
Kat sinilah ayam Tok Ayah tido tau Mamaaa...
Awak nak tido sini tak Mama? <--- Kak Ed tolong jawabkan pulak!









Dalam banyak-banyak gambaq kat kampung,
sekepiang ni ja gambaq pipi tembun aku rupanya.

Oleh sebab aku tak pakai cream sapik raniak,
maka permokaan muka haku adalah sangat horror huhu...
sangat tak sesuai untuk tontonan umum dalam skala dekat
lalu kita olah sopaya nampak ala-ala mulus domestikus! kekekekeke...

Tima kaseh kepada kepada tukang tangkap gambaq
di atas gambar-gambar yang berkualiti parkinson.



.





3 comments:

Adrina Adi on December 14, 2010 at 9:23 AM said...

hahaha!

agak2 la sikit mencah sayang oii. muat ke mama nak tidur dalam roban ayam tuh? hehehe



lariiiiiiii......



i lap u Rehan!

Sarid Derus on December 14, 2010 at 9:50 AM said...

Wahhh..sungguh tulus mulus sekali permukaan mukamu Makcik Rehan..:))

Me on December 20, 2010 at 10:38 AM said...

muka aan sgt tulus mulus sesuci embun lagi bersalju.. sesejuk winter ... sgt gebus lagi anjallll (pjg dah tue eden poji pojian)

ShareThis