Saturday, June 4, 2011

Midnite Tailor

Posted by makcik rehan KJB at 8:24 AM
Midnite Baker dah ada...
Bukan orang lain, kawan skolah aku ler jugak
Sejak dua menjakni, aku pulak dah berjangkit dengan si Aqis ni

Midnite Tailor... boleh?



























Jadilah... habuan anak aku pakai pegi kelas KAFA nanti
Nak beli baju siap mahal kemain skangni (cewah, dan-dan kata mahal... uwekk! :-p)
Aku guna Cotton Viscose hujung kayu
Akuni kan pantang jumpa stok-stok akhirni... semedangnya nak beli
Lega la sepasang dah dah jadi baju kurung Mencah
Ada lagi 2 corak weiii... apa aku nak buat ntah?
Dah la satu meter jer, buat baju kurung confirm tak cukup nak buat kain

Eh nak kabo kat sumer orang ni (poyos! haha)
Mulai malam ni kan wei kan,
aku sayang banget sama mesin jahit tepi cop mohor aku tu tawww
Aku dah mula menjiwai rentak mesin buruk antik ku ittew :))

Tengokni... baru 2 kali pakai, aku dah terer jahit sebelah tangan! Hehehehe...





Sebelah tangan pegang kamera la Dol... ekekekeke...




0 comments:

ShareThis