Friday, September 23, 2011

Musim tengkujuh telah tiba

Posted by makcik rehan KJB at 9:04 AM
Alasan update resume sampai berhari-hari sekadar temberang semata-mata
sebenarnya aku update resume tak sampai 10 minit pon, tuka current age aje :))
hakikatnya musim tengkujuh dah melanda blog bacin akuni
ada orang yang cuti blogging sampai 9 hari aritu dah pass baton kat aku
eh, syok jugak rupanya bila tak payah sakit-sakit pinggang menerap mengarang temberang :))

Ni pon aku log-in blogger kejap sementara tunggu kek timbang sendiri aku masak
saja highlight timbang sendiri tu... nak kabo kata aku dah turun takhta ratu premix
jugak sebab aku dah beli penimbang digital kat Tesco itu hari
satgi kalau kek aku bantat tak ketahuan hala,
aku dah ada dah mangsa nak dijadikan kambing hitam :))

Kalau bukan salah penimbang cap hayam itu,
pastinya salah renjisan saliva Si Esah yang mulut tak renti-renti tot-tet-tot-tet
masa tolong aku pusing bowl mixer tadi (ni yang buat aku mengidam KitchenAid ni!)
Dia punya becok mengalahkan Florence Tan :))


Pic Googled. Ai lebyu Florence :-)















Motip membaking?
Kata besday anak kanns.... tradisi aku ler tu...
buat kek sempena besday anak-anak dan ibu-bapak
Gamba kek lain harila aku tunjuk. Itu pun KALAU SEMENGGAH.
Kalau mengah semacam jer rupa dia, kirim salam la nak kuar kat sini :))

Ngantuk dah aku, nak pi tido. Pukul 12.30 malam dah.
Sila pasrah baca entry siaran tertundani pada esok pagi ye (^__^)

Tendangan balas :
BM aku tengah sesuaikan diri dengan suasana baru atas kabinet,
aku bukan tuan yang suka memaksa dan mendera... so,

Take your time my gadget, 
pedulikkan cercaan dari insan-insan yang cemburukan kasih sayang antara kita.






5 comments:

Uncle Lee on September 23, 2011 at 9:49 AM said...

Hi, very interesting....even though my bahasa is out of tune, I enjoyed reading.
Have a nice day, keep a song in your heart.
Lee.

Me on September 23, 2011 at 10:20 AM said...

hahahahhhahha...gelis eden membaca yata BERKASIH SAYANG ekau tue hahahha kasih la sgtttt

TopsyTurvyMum on September 23, 2011 at 10:21 AM said...

syok wooo cuti blogging..
Boleh buat selalu2 kalau tak pikir BE la hahaha

cemburukan kasih sayang antara kita kuhnunnnn!!

1st roti kalau bantat habislah koo..aku buat entry khas nanti wakakaka

gebu's fairy tales on September 23, 2011 at 10:23 PM said...

ooo..ayat tu ditujukan kat TTM rupanya..hahahaha mesranya kowang nih

mimie1678 on September 25, 2011 at 10:07 AM said...

ayat ko kek timbang sendiri tokleh blah wehh... hahahahh...

ShareThis