Friday, January 20, 2012

Smart Soleh 2012

Posted by makcik rehan KJB at 8:19 AM
Assalamualaikum WBT

Hari-hari aku menempek kat skolah tunggu sampai abis assembly
mana taknya, Asrap meronta-ronta nak masuk pago skolah nak pi panjat slide
cikgu-cikgi pon dah kenal aku anak-beranak
biasanya aku hantar Aisyah bawak kunci rumah saja,
semalam terajin bawak beg (sebab bawak dompet nak pi beli nasik lemak lepas tu hahaha)
dalam beg tu memang kamera sentiasa dok ada
makanya, berdoyonlah gambar aku snap :))































































Captions dah buat kat Facebook.
Friends bulehla pi kelebek sana kalo rajin. Malas nak kopipes ke sini plak.
Cukup syarat jer entry aku harini.
Bizi kemas romah, InsyaAllah Mak dgn Ayah aku sampai malam nanti :)






1 comments:

makcikrehan KJB on January 20, 2012 at 1:38 PM said...

tudung tu longgar, aku malas nak alter. haha

ShareThis