Tuesday, April 27, 2010

KABEL PUTUS LAGI

Posted by makcik rehan KJB at 11:57 AM
Talian stimix adalah dijangka akan lembab selembab-lembabnya hari ini
semalam, menjelang tengahari tarus sangap!
Koserlah makcik nak menalipon, 
mengadu domba kat talian 1-800 bla bla bla... buat naik darah aku saja

Oleh itu, Makcik sediakan entry berjadual siap-siap
untuk tatapan hadek-hadek sekalian
sebelum talian yang ala-ala selow nak mampos ni mampos terus kannn....

Mari kita mulakan dengan gambar-gambar makanan tapau
yang dibeli pada hari Jumaat, hari di mana makcik coti tak pi kerja
bila makcik coti kerja, segala benda pon aku coti juga :-p

Nasik minyak hokeh!
Ikan dinosour tu pon makcik beli ...



Ayam masak kicap
Mencah pulun makan ayam sajork. Nasik enggak mahu...

Sesudah pulun makan anak beranak
kasi mandi ini budak juga....

Hidung kembang pujaan


Ini budak lagi satu tiba-tiba ada tertidur jugaaa...



*Makcik tak sempat tidur, Amy talipon bagitau dia ada kat Hulu Selangor*


Nexttt.....

Photobucket

6 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ on April 27, 2010 at 12:17 PM said...

aduh laparnya..tgk ikan goreng tu pun perut bleh buat lg rock!!! huhuhu

IdzaLia on April 27, 2010 at 12:34 PM said...

haahaa.. ayam masak kicap lama tak makan.. sedapnya tgk.. perut tgh lapar sama ni.. hehhe

TopsyTurvyMum on April 27, 2010 at 12:51 PM said...

betul lahh..ikan tu cam ada rupa dinosour mati terkejut!

Elyn on April 27, 2010 at 1:07 PM said...

ikan goreng mkn ngan nasi mnyk?? kene try ni!!

LyNn HaMzAh on April 27, 2010 at 2:02 PM said...

erm, memang betul tu...kalau dah cuti memang nak cuti semua...hehehe...

Me on April 27, 2010 at 2:52 PM said...

alahai ekau nie MR.. buat eden lapau aje.. dah le tak lunch nie.. ermmmm tertokan nie...

ShareThis