Monday, July 12, 2010

PEREMPUAN BERANAK DUA, YANG MUKANYA BINTAT-BINTAT

Posted by makcik rehan KJB at 8:25 AM
Tak lain tak bukan, makcik lah perempuan itu! Muahahaha... <--- sengal!
Nah... sapa kata aku kurang keyakinan diri ha? ha? ha?
Tengokni... berani tau tempek gambar muka tak siap mcm jalan tak berturap!
Tapi makcik cropped la sikit, kang nampak aurat, laki aku murka...
sapa buleh bilang, berapa batam gigi kunen yang kelihatan?

























Muker makcik kemain berbintat-bintat mcm bintam-bintam di langit
maklomlah... makcik kan tak pakai Safi Rania cam u olls... :-p
Gambaqni Mencah yang tangkap,
Ada kemajuan nak... pasni ko boleh polo mama kemana-mana,
ko jadik tukang kelik-kelik ekk...



Seterusnya, hanak-hanak la plak...

























Jangan tertifu, beliau bukan mengantuk atau merajuk atau kesedihan
beliau sedang belakon!
Suruh buat muka kesian, haa... ginilah hasilnya.
Kalau suruh nangis pon kan,
beliau tak ragu-ragu tau mengeluarkan air mata pelesu
Drama Queen sungguh!























Inilah peel yang paling mak dia tak suka.
suka sangat main kain, selimut, bedsheet, comforter etc.
mula-mula main peek-a-boo dgn adik,
lepastu kompom adik dia melalak tak hengat
sebab adik dia pulak yang kena bungkus
Lemas adik ko tau!


Sudah.. sudah.... asek main jer hangpa neh...
mai baca buku pulak! camana nak jadik best student cam mama ko nanti.. kekeke
ko ajar adik kak... ajar bebaikkk... jangan ko kelepet adik plak
mama nak bongkam tido! wahahahaha...



















Bacalah sangattttt!























Budak rambut sikit ni kannn... punyalah meragam masa kat Pandan Indah haritu
Masuk jer umah, nampak muka Maktok dgn Tok Ayah dia
terus melalak selop sampai terhinggut-hinggut satu badan
Hadoi la ko dik.... tensen mama ko tau tak!




























Hat sorangni tak yah tanyalah...
dia kan pandai mengembik bila masuk kandam kambem!
sampai tunggang langgang umah orang dia punggah menan
bukan lipas kudung lagi dahh.. lipas OKU dah jadinya!

5 comments:

TopsyTurvyMum on July 12, 2010 at 9:00 AM said...

idom mencah cam idom Hamzah hehehe..
aku pun tak pakai safi rania...tapi aku memang tak pakai apa2...cuci muka sajorkkk hehe..aku makin malas nak jaga muka lately..huhuhu

mieja said...

aishah mcm perempuan melayu teakhir...gambar last sekali....hkhikhikhik cute sgt:)

Nadiah Sidek on July 12, 2010 at 9:44 AM said...

kecik2 pandai berlakon dah..belajar dpd mak ke? hehe

Me on July 12, 2010 at 10:03 AM said...

sapo kato ekau kurang keyakinan diri? ekaukan dibah n hottest in town.. wajib yakin gitew.. muka mencah berlakon sedih sgt meRUNTUN JIWA isk isk isk..

Ealyie on July 12, 2010 at 11:20 AM said...

baru nk habaw TTm da potong.. idom Faris pon ghoper gitu jugak..
org sabag bilang idom pengak.. aku pon tatau betul ka idak.. sbb tu laki aku katalahh.. laki aku kan sabahan sesat kat johor nieh weh..ikikiki..:)

ShareThis