Tuesday, August 24, 2010

ENTRY TAK PUAS HATI

Posted by makcik rehan KJB at 12:04 AM
Aku tak puas hati sebab ada yang kata PS makin slim dan hensem
Hohohohohoo... ini buleh mendatangkan marah ni!

Pakai susuk ker hapa ni Bang?


Anyway, petang tadi balik keja mengantuk giler
huyung hayang bawak keta, tah baper kali terpejam-celik
sampai jer umah, parked depan gate, nonong-nonong bukak pagar
masuk umah, terus masuk bilik, terus terjun tiruk katil
terus kebabom sampai dekat pukul 7 ptg!

PS balik dgn budak2 baru makcik terkulat-kulat nak solat asar dan masak
bila azan maghrib, baru hidang kembung masak lemak cili padi dgn sayur campur
nasik pon ngam-ngam baru masak, semua tengah panas-panas melenit
cedok kuah atas nasik.. baru nak rasa... ceh, tawaq!
hambik bekas garam, letak atas meja
sambil cedok kuah, sambil adjust rasa
mujurlah depan laki sendiri jahhhh... kalau depan mak mentua? huhuhu...
drop my water face lah hohohoho...

Takde makna nak hambek2 gambaq dah
khusyuk balun makanan!



9 comments:

Sitisifir10 on August 24, 2010 at 8:15 AM said...

PS pasang badan takpe...jgn pasang cawangan

TopsyTurvyMum on August 24, 2010 at 8:15 AM said...

komen mencabar tu! haha..
terer ko bangun kul 7 boleh masak segala dlm masa 1/2 jam!!

Me on August 24, 2010 at 9:04 AM said...

hahahha MR rasa tergugat ke MR dgn poji-pojian itu.. setgh jam 2 2menu 1 nasi... terer2.. kalau depan mertua sure mereka kagum

e.l.i.s.s.m.i.e on August 24, 2010 at 9:12 AM said...

wah hebat, sempat lagi mengadjust ms nak makan.kalo aku, ko makan la tawar2 tu..hehehehehe :p dah pose katakan!

mama_iris on August 24, 2010 at 10:00 AM said...

hebat la tu masak kol 7..azan dah leh makan...kalo nurul bangun kol 7 tu....15 minit je utk mengembalikan ingatan dan kewarasan...tido petang kan ada emosi tak stabil sket....hehehe....syabas!!!!

makcikrehan on August 24, 2010 at 10:36 AM said...

Ala weiii... masak lemak kan senang. aku taram semua buh dlm blender... zrenggggg aku blend sampai halus. tuang dlm puyuk, bukak api kuat-kuat [tak peduli dah santan pecah minyak ke hapa], bubuh ikan, bubuh santan. rupa punya huduh taww... dah lapo makan jerla! :))

makcikrehan on August 24, 2010 at 10:38 AM said...

Ni sapa lagi nih berani-berani puji laki aku slim huh? Huwaaaa.... korang tak shayang akumeh? sob...sob...sob...

dot said...

ni kes bahaya nih an.PS slim makan apa?org rumah den pulak lain kesnya......bulan pose ni patutnya perut makin kurus ni tak, makin membengkak lak....
apalah org rumah den tu buat kat rumah agaknya????

makcikrehan on August 24, 2010 at 11:48 AM said...

DOt, kena sisat nih! Hahaha... takut2 dia bantai nestum si Firas. ekekeke.

ShareThis