Wednesday, September 15, 2010

PUTERA MAHKOTA SETAHUN

Posted by makcik rehan KJB at 2:33 PM
Makcik nak perabih tempek gambau jer nih
nak menaip memang tak lalu,
keypad sengal ni bikin lenguh jari montoks ku


Episod Asyraf pulak eh...








































































Most of the times, duduk celah kangkang orang ajer
tak pon dok celah boyan. muahahahaha..
































Ini gambo masa benti makan kat kedai makan tepi Tasek Temoh
tah kenapa, masa tau tempat ni nama Temoh kan,
aku terus teringat kat cerita Nek Moh yang Misteri Nusantara ittew...
bila pandang keliling, pandang tasik... dah lewat petang lak tu...
seram wooo... tempatni memang sesuai buat shooting citer hantu tau

Alah, nanti kang mesti ramai yang tanya aku pasal Misteri Nek Moh ni...
nah aku bagi link siap-siap.... korang pi baca sendiri kat belog kawan aku ni

kelik sini. Baca perlahan-lahan.... sambil imejin... hihihihi








Tudia gambar Tasek Temoh....









0 comments:

ShareThis