Wednesday, October 20, 2010

AMARAN : GELI MELIHATNYA

Posted by makcik rehan KJB at 11:22 AM
Part ni yang seksa...
mengawal gelembung beso ni tanak kasi pecah
pastu gatal-gatal pon dah start dah...

Mahaplah sapa yang meloya melihatnya...
ini jerlah peluang hangpa nak tengok kaki berkerak makcik... ekekek
eeeiii... keji betoi.. bini sappalah ni!









Aisyah asek dok tala kamera kat gelembungni
nak tangkap gambar kaki kembung mama!








14 comments:

-iLLa- on October 20, 2010 at 11:34 AM said...

huhh...x sakit ke makcik!!???
abeh bubuh ubat laa??

.::CeK LaLa::. on October 20, 2010 at 11:34 AM said...

eeeeeeeeeeeee.... p klinik la rehan oiiiii!!! seriauuuu aku nengok nyerrr!!!

Me on October 20, 2010 at 11:44 AM said...

Mr p klinik minta ubat atau minta dibalu atau minta le apa yg patut.... sakitnyaaa

QIQA on October 20, 2010 at 11:45 AM said...

part mana nih rehan seriyau aku tgk.. bawak2 laa g klinik...

LiAnA on October 20, 2010 at 11:58 AM said...

MR... adoii pi bubuh ubat.. ngilu rasa tetiba..

makcikrehan on October 20, 2010 at 12:17 PM said...

Sakit tu tak sgt. pedih la sesikit. malam tadi aku dh pecahkan sebab aku geram tengok gelembung beso sgt. hahaha. pastu cam geli tau..benda tu melendut2 kat kaki :))

aku dh sapu minyak gamat... ubat doc bagi pon ada... tp aku tak suka pakai sebab dia mcm kesat sikit. susah nk bersihkan kalau nk wudhuk.

QIQA.. ini bhagian kaki. bahagian yg gebu gebam aku dah blurkan. hahaha. takut ada yg terbayang2 betis gebu aku..tak lena tido wakakaka

KV on October 20, 2010 at 12:20 PM said...

ya Allah Rehan, teruk nya! Hang tak sapu ubat ke or seangkatan dengan nya. aku tengok pun ngeri weh!

SYANI on October 20, 2010 at 12:26 PM said...

Teruknya.. masa memula hang tunjuk kaki hang lepas kejadian takde la gerutu lagu tu. Sian kat hang!

Lia on October 20, 2010 at 12:39 PM said...

Rehan....mmg teruklah... ish... kita pun tak tau ngan malang yang tak berbau ni kann...

Mamma on October 20, 2010 at 1:28 PM said...

urghh..teroknya rehan ek...
hr tu tgk cam sket je...
makin lama makin menjadi lak gelembung dia tu
sian ko

MaMa QaiSaRa a.k.a nUnU on October 20, 2010 at 3:39 PM said...

terigt nunu gelembung itew..
masa kecik2 peha terkena ekzos motor ayah..
sampi skrang parut nyer masih ada lagi....
beso plak tu.. isk2..

teacher bonda on October 20, 2010 at 4:12 PM said...

kak MR..ngeri r kak aku nengok kegelembungan ko tu..adoyai...bl dh pecah, tidakkah pedih wahai kak MR ku?besar la kak..gmbr yg ko post hrtu, idakle besar cenggitu..

saudah on October 20, 2010 at 4:35 PM said...

MR, geli tu takdak, tapi ngerinya tengok. Teringat ayah masa dia kena Steven Johnson Syndrome(allergic to ubat allupurinol), memang gelembung air ni ada. Tapi masa kat PPUM, depa tak kasi pecahkan sebab takut kuman merebak. Depa sedut guna picagari tu. Pastu bubuh ubat.

Hang pi hospital la, jangan pi klinik. Takut seiii besaq lagu nih.

Nadiah Sidek on October 20, 2010 at 9:24 PM said...

ari tu nmpk sikit je lecur tu, awat nmpk makin teruk pulak? gerun pulak tgknya..mcm kaki sendiri yg kena

ShareThis