SMS provokasi yang pertama dihunuskan
Macam selalu, tiada tindakbalas.
Macam selalu jugak, provokasi diteruskan.... ekekekeke
SMS provokasi peringkat kedua dilayangkan
Macam selalu.... tindakbalas is nan hado sampai ke sudah!
Hahahahaha....
Lepas hantar SMS, terus cool.
Tak balas pon takpa, janji aku lega!
Terus steady pegang stereng keta kontot.
Terus nyanyi-nyanyi dengan Mencah macam selalu.
Terus main peekabo dengan Asrap macam selalu
wakakakakaka... sengal kan aku?
Pukul 5.00 ptg, macam biasa...
kringggg... kringggg... <--- tak tipu, memang bunyi henfon aku lagutu
PS : Kat mana dah?
MR : Opis lagi... harini lambat kuar, technician TM datang buat troubleshoot tadi
PS : Nak makan apa malamni?
MR : Apa-apa jer. Tamau berat-berat. Tadi ada farewell party makan beriani.
PS : KFC boleh?
Macam tiada apa-apa berlaku.
Hahahaha.... laki-bini cam sengal ekekekeke...
PS memang tak kosa layan hangen semberono haku,
lantak ko la nak meroyan ekekekeke
nak ajak gaduh pon tak thrill tau bang :))
Friend [you know who you are],
Jangan drag tragedy sampai lebih dari 2 hari.
Stay cool yer. i lap u fren :-)
*rugila sapa cari pasal di malam Jumaat. ekekekee*
9 comments:
KAH KAH KAH KAH KAH!!
berdekah dekah aku gelak kauuu!!
memang ko ni tulus dan ikhlas....
aku pon selalu mcm tuuuu.. sms provokasi selalu dilayangkan bagi melempias hangin semfut didada...
Pastu balik umah.. mcm tiada apa yang berlaku...
hehehhe... ;)
Hahahaha ..lawak la...mcam pernah buat juga la...hahahaha
haha.. bia btl ~
same mcm sofie ngan bear..org nak gaduh dia wat x layan jek..sampai diam sendri..huhu
Cek Lala, gelak kaber2. kang bergegar spare tyre.ekekeke
Ani, Zie, Sofie : Makcik selalu camni. hahaha. kalau hangin jer, terus tala kat laki. padehal laki aku sgtlah kudus tak berdosa. ahhh tak kira. janji aku lega! :))
aku terbuat ajer..hehehehe..siapa yang rugi tu??dah laa tak dapat pahala :p
sudahnya sape yg bukak cadar makcik..?? hahaha
A'AH NK TAU JUGAK SAPE YG BUKAK CADAR??
**wah wah...PS sbnrnya pujuk dgn kehepsi tu
Post a Comment