Friday, October 1, 2010

PROVOKASI

Posted by makcik rehan KJB at 10:11 AM
Isteri mithali telah bertukar menjadi isteri mi'tali rafia'
SMS provokasi yang pertama dihunuskan





















Macam selalu, tiada tindakbalas.
Macam selalu jugak, provokasi diteruskan.... ekekekeke
SMS provokasi peringkat kedua dilayangkan





















Macam selalu.... tindakbalas is nan hado sampai ke sudah!
Hahahahaha....

Lepas hantar SMS, terus cool.
Tak balas pon takpa, janji aku lega!
Terus steady pegang stereng keta kontot.
Terus nyanyi-nyanyi dengan Mencah macam selalu.
Terus main peekabo dengan Asrap macam selalu
wakakakakaka... sengal kan aku?

Pukul 5.00 ptg, macam biasa...
kringggg... kringggg... <--- tak tipu, memang bunyi henfon aku lagutu

PS  :  Kat mana dah?
MR : Opis lagi... harini lambat kuar, technician TM datang buat troubleshoot tadi
PS  :  Nak makan apa malamni?
MR : Apa-apa jer. Tamau berat-berat. Tadi ada farewell party makan beriani.
PS  : KFC boleh?



Macam tiada apa-apa berlaku.
Hahahaha.... laki-bini cam sengal ekekekeke...
PS memang tak kosa layan hangen semberono haku,
lantak ko la nak meroyan ekekekeke
nak ajak gaduh pon tak thrill tau bang :))

Friend [you know who you are],
Jangan drag tragedy sampai lebih dari 2 hari.
Stay cool yer. i lap u fren :-)



*rugila sapa cari pasal di malam Jumaat. ekekekee*







9 comments:

.::CeK LaLa::. on October 1, 2010 at 10:42 AM said...

KAH KAH KAH KAH KAH!!
berdekah dekah aku gelak kauuu!!
memang ko ni tulus dan ikhlas....
aku pon selalu mcm tuuuu.. sms provokasi selalu dilayangkan bagi melempias hangin semfut didada...
Pastu balik umah.. mcm tiada apa yang berlaku...
hehehhe... ;)

ani on October 1, 2010 at 10:52 AM said...

Hahahaha ..lawak la...mcam pernah buat juga la...hahahaha

zie on October 1, 2010 at 11:35 AM said...

haha.. bia btl ~

soFie LufFy on October 1, 2010 at 11:43 AM said...

same mcm sofie ngan bear..org nak gaduh dia wat x layan jek..sampai diam sendri..huhu

makcikrehan on October 1, 2010 at 11:59 AM said...

Cek Lala, gelak kaber2. kang bergegar spare tyre.ekekeke

makcikrehan on October 1, 2010 at 12:00 PM said...

Ani, Zie, Sofie : Makcik selalu camni. hahaha. kalau hangin jer, terus tala kat laki. padehal laki aku sgtlah kudus tak berdosa. ahhh tak kira. janji aku lega! :))

e.l.i.s.s.m.i.e on October 1, 2010 at 2:02 PM said...

aku terbuat ajer..hehehehe..siapa yang rugi tu??dah laa tak dapat pahala :p

ummu luqman on October 1, 2010 at 3:19 PM said...

sudahnya sape yg bukak cadar makcik..?? hahaha

Sitisifir10 on October 2, 2010 at 9:43 AM said...

A'AH NK TAU JUGAK SAPE YG BUKAK CADAR??

**wah wah...PS sbnrnya pujuk dgn kehepsi tu

ShareThis