Wednesday, May 4, 2011

Anda Rosakkan Kami Baiki! (Bahagian II)

Posted by makcik rehan KJB at 1:02 PM
Semalam lepas budakni habis training vokasional,
ini hasil yang aku dapat!


Head to toe... belemoih satu badan!

Kasut tu Babah dia baru belikan 2 hari lepas - dah jadi belacan!
































Terus aku teringat iklan FAB : 
Biarkan terkena kotoran demi pengalaman. Bih kurang gitu tagline dia
Kalau iklan Sabun Tops pulak begini bih kurang bunyi dia :
Pakaian yang kotor boleh dicuci, Hati yang suci sukar dicari
Eh sabun yang bawak pi PLKN tu sabun apa ekk? lupa dah aku... Harimau kuat kot!
Elok lah tu. Rewind pasal iklan sabun lak dah....

Baguih punya kelaku Si Asrap... lapo, terus sambar susu
terus baring depan tibi dengan baju dan kasut belacan dia tu... anak sappalah ni!


























Lepas dah mandi, takde makna aku nak bagi depa membelacan kat luar lagi
kurung dalam bilik, bagi depa main kamera (kalau rosak, ada can aku bodek camera baru kat PS)
ni kakak dia main silly face dengan adik dia
pas tangkap gambo... mai tunjuk kat aku muka sapa paling silly

Pemenang kategori idung kembang




Patutnya diani yang menang. Ngelat, bagi kuncup idung pulak!



0 comments:

ShareThis