Monday, June 13, 2011

My Weight Watcher Having Hair Cut

Posted by makcik rehan KJB at 8:10 AM
Betul tak Grammar kat title aku tu Timah?

Harini 1st day PD50H, update pon simple-simple dahla.
Simpan tenaga noks, perjalanan masih jauh.
Kang kecewa Kak Idah kalo anak dia tak jadi champion.

Ni citer Mencah.
My personal weight watcher.
Asal aku nak timbang, dia pon sebok.
Awak naik Mama. Saya tangkap! Saya tangkap! (tangkap gambo)
Suruh jer tangkapkan gambo, anytime...
Ai lebyu nak!

Sabtu tadi aku bawak dia pi potong rambut
Fringe dah cucuk mata, rambut belakang dah sepah-sepah. Rimas tengok.
Lagipun harini start skolah KAFA. Senang sikit nak serlom tudom.
Takdela remos asek julur kuar kan.

Aku tepek gambo banyak nih. Malas nak buat caption.
Tonton dan menang sudah.





























Masam mencuka masa potong rambutni
Sampai senget-senget kepala, moncong-moncong mulut kat Amoi nampak ketiak tu
Dia takmo sebenarnya, sebab nak simpan rambut panjang macam Rapunzel
Ahhh... kuwaser aku nak punzel-punzel...
Kot rajin sikat rambut takper gak.

Gambo last tu dah macam muka Qistina anak si Jaja kan?
Tapi Qistina versi Europe, pipi pauh dilayang
Anak aku versi Banjar + Minang, pipi macam kuih pau dalam loyang!






0 comments:

ShareThis