Thursday, July 14, 2011

Tulisan Jawi

Posted by makcik rehan KJB at 1:02 PM




































Budakni tak pi tadika biasa lagi
Jadinya dia tak geti tulis rumi lagi tau
Kena pulak Mak, Abah dia pemalas Ya Rabbi nak ngajo anak
Mujurla ada pi skolah KAFA kan
Adala jugak dia blaja tulis-tulis jawi...

Video lama. Masa dia mula-mula masuk KAFA
Baru huruf BA, buku dia dah macam kertas balut belacan
Kalau sampai huruf YA, silap-silap dah takdak rupa buku!

Pencomot ikut Babah dia la ni... muahahaha :))





6 comments:

mama iris on July 14, 2011 at 2:11 PM said...

hahahha.....baju LV tanpa lengan.....tudung gaya wanita2 London....mencah,kulit kamu sgt cantik....jeles...

makcik rehan KJB on July 14, 2011 at 2:18 PM said...

makcik, makanlah spageti sos tomato hari-hari-hari! aku naik cemuih masak tu utk dia.

CikNaa on July 14, 2011 at 3:39 PM said...

sopan je suara kamu MR =)

ejaescobart on July 14, 2011 at 5:03 PM said...

salam ziarah..

comel je gambar menchah..

kecik2 dah pandai tulis jawi...

Sitisifir10 on July 14, 2011 at 6:52 PM said...

huruf ba anak anda adalah sama dengan ba anak saya...dah jadik mcm nun titik di bawah...dan mencah adalah sama dengan uwaiys dari segi ikut suka atik aku lah nk tulis kotak mana dulu...janji siap!

makcik rehan KJB on July 14, 2011 at 7:30 PM said...

Cik Naa,
suara itu supan maybe sebab hari jumaat. kalo hari laennn...harap maklum ;-)

Eja,
reti tulis sebab pi skolah. Kalau takpi, haremm lerr.. kuikuikui

Pijah,
sgt sepah2 kan. sukati depa jer tau. dah la sampan Ba tu tarik dr kiri ke kanan. hantamlah labu :))

ShareThis