Monday, August 1, 2011

Busana Arissa

Posted by makcikrehan KJB at 9:02 AM
Lagi menambahkan kesawanan aku
Kakak ipaq aku pon dah bukak kedai tawww...
Abih aku bila lagi ni Bang? :((

I'm happy for her!
At least she makes a move la kan,
Tak macam aku, tak abih-abih buat market survey :))

Sabtu lepas kita buat majlis doa selamat peringkat anak cucu Haji Hassan kat kedai baru :)
Ala-ala mini gathering sebelum puasa gitu kan
Seronok aku tengok kedai besau lagutu
Balik romah, aku pulak tak buleh tido...
Asek terbayang nak bukak kedai macam Kak Ina dan Endak!









Lokasi kedai adalah di kawasan perumahan Antara Gapi (Serendah)
Lepas masuk pintu gerbang Antara Gapi, sebelah kiri dah nampak deretan kedai dua tingkat
Masuk kiri kat simpang depan sekolah tu... Busana Arissa terletak di bahagian belakang
Sederet dengan Kedai Dobi Seri.... Seri apa ntah! Hahaha... hilang ingatan suda :))

Oleh itu, saya menyeru konco-konco pemastautin Daerah Hulu Selangor
Masamah, Yong Hamizah, Syani, Zalia Hezlin and co, Kak Ngah...
Silalah buat lawatan tapak yer...
Baju-baju di sana adalah dijamin sangat murah :))

Sapa kata saiz baju mak dugong takde jual?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







































Semenjak jadi model kat Betnam haritu,
Makin menggian pulak aku nak menonggek depan camera!
Kah kah kah kah!


p/s : Salam Ramadhan untuk semua :-)






9 comments:

kamalnzura on August 1, 2011 at 11:30 AM said...

MR..cantik baju tu..
online juai dak mcm tu...
berapa RM?


zura

TopsyTurvyMum on August 1, 2011 at 12:15 PM said...

Weiiii...org skang pakai GPS daa..
bagi alamat betul laa..hahaha..(aku wakil dari pengguna GPS jahhh)

Selamat berpuasa!

Sarid Derus on August 1, 2011 at 12:35 PM said...

Selamat berpuasa...dan selamat bercita2...:))

SYANI on August 1, 2011 at 1:27 PM said...

Kalau aku mention nama hang, boleh dapat diskaun tak???

makcikrehan KJB on August 1, 2011 at 7:06 PM said...

tak pyh sbut nama aku pon mmg dah murah sangat-sangat. hehehe. anyway, cuber ler try seru2 nama aku... kot2 kak ipaq aku bagi free teruih ka... kekekekke

Elyn Sani on August 2, 2011 at 6:52 AM said...

weh awat aku nk komen tru hp x lepas ek? ko buat template fb ke?

caca on August 2, 2011 at 8:25 AM said...

yg baju belang2 tu cantik la.. MR da sapu ke? heee

makcikrehan KJB on August 2, 2011 at 3:22 PM said...

caca dan zura. yer..aku ada rembat sehelai yg belang2 itu. hehe. RM45

makcikrehan KJB on August 2, 2011 at 3:22 PM said...

elyn, tu lepas tu...hehe

ShareThis